בגיל 68: כוכב "משמר המפרץ" הלך לעולמו

השחקן מייקל ניומן מת 18 שנים לאחר שאובחן כחולה במחלת הפרקינסון • ניומן נודע בתפקידו כמציל מייק "ניומי" ניומן בסדרה "משמר המפרץ", בה הופיע ב-150 פרקים מ-1989 עד 2000

מייקל ניומן. צילום: IMDB

מייקל ניומן, כוכב "משמר המפרץ", מת 18 שנים לאחר שאובחן כחולה במחלת פרקינסון. הוא הלך לעולמו בגיל 68 בלבד.

ניומן נודע בתפקידו כמציל מייק "ניומי" ניומן בסדרה "משמר המפרץ", בה הופיע ב-150 פרקים מ-1989 עד 2000 - מה שהפך אותו לשחקן עם הכי הרבה זמן מסך בסדרה, אחרי השחקן דייוויד הסלהוף.

כוכבי "משמר המפרץ" - ביניהם מייקל ניומן, צילום: IMDB

ניומן היה השחקן היחיד בתוכנית שהיה מציל גם במציאות. הוא עבד כמציל במחוז לוס אנג'לס במשך 20 שנה, החל מגיל 10 כמציל סנטה מוניקה ג'וניור.

כזכור, "משמר המפרץ" הייתה סדרת דרמה ופעולה על מצילים המפקחים על חופי מחוז לוס אנג'לס והוואי, ובוטלה לאחר עונה אחת ב-NBC. למרות זאת, הסדרה שרדה בשידורים חוזרים, והפכה בסופו של דבר לאחת הסדרות הנצפות ביותר בעולם עם יותר מ-1.1 מיליארד צופים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Matthew felker (@matthewfelker111)

את הסדרה יצרו מייקל ברק, דאגלס שוורץ וגרגורי ג'. בונאן, וכיכב בה דיוויד האסלהוף לצד שחקני אנסמבל שכללו את פמלה אנדרסון, אלכסנדרה פול, גרגורי אלן וויליאמס, ג'רמי ג'קסון, פרקר סטיבנסון, דיוויד צ'וקאצ'י, בילי וורלוק, אריקה אלניאק, דיוויד שארווה, יסמין בליט וניקול אגרט.

ניומן הופיע גם בסדרת הספין-אוף "לילות משמר המפרץ" ובסרט משנת 1998 "משמר המפרץ: רעם לבן במפרץ הקרחונים" ("Baywatch: White Thunder at Glacier Bay"), וכן בקומדיה "ברוכים הבאים להוליווד" ובסרט הדרמה והפעולה "פעולת אויב".

במאי סרטי התעודה וחברו הטוב מאט פלקר כתב דברי זיכרון לניומן באינסטגרם, לצד תמונות של השניים, וכתב: "איבדתי את הגיבור שלי אתמול. כפי שאמרתי לו לפני שעזב את העולם הזה. אני אראה אותך שוב. אני מבטיח". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר