"עשינו את זה": כוכב הסדרה על האחים מננדז מטיל פצצה

קופר קוך, כוכב "מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז", סיפר בראיון כי הוא אינו מעוניין להמשיך ולשחק את דמותו של אריק במסגרת הסדרה הפופולרית • "אני אהבתי להיאבק למענם אבל אני מוכן לשחרר את זה"

קופר קוך, השחקן שגילם את אריק ב"מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז". צילום: AP

קופר קוך, כוכב "מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז", התראיין אמש (שבת) לאתר התרבות והבידור האמריקני וראייטי וסיפר כי הוא אינו מעוניין להמשיך ולשחק את דמותו של אריק. 

הראיון של קוך התקיים במסגרת ערב הגאלה של מוזיאון האקדמיה לקולנוע בלוס אנג'לס, שכלל כוכבים רבים. האירוע, שנמצא כעת בשנתו הרביעית, מגייס כספים עבור תערוכות המוזיאון, יוזמות חינוכיות ותכניות ציבוריות, תוך הוקרת כמה מכוכבי הקולנוע המובילים. 

@wittrock_peters

במהלך הראיון שקיים עם וראייטי, קוך נשאל לגבי שני פרקי הבונוס שיוצר הסדרה ריאן מרפי אמר שהוא מתכנן אם וכאשר לייל ואריק מננדז ישתחררו מהכלא. קוך, שנראה משועשע מהשאלה בנוגע להשתתפותו, השיב למראיין: "אני לא חושב שאשתתף. אני חושב שכבר סיפרנו את הסיפור, עשינו את זה".

קוך הוסיף ושאל: "אני לא יודע. הוא יבגר את הגיל שלנו ב-30 שנה?", והמראיין צחק וענה: "אתה לא רוצה שיבגרו את הדמות שלך?". ואז - קוך ענה: "אני פשוט חושב שאני מוכן ללכת לדבר הבא. אני אהבתי לדבר על זה ואני אהבתי להיאבק למענם. אני ממש מתרגש בשבילם שהם ישתחררו מהכלא בתקווה, אבל במונחים של להיות אריק שוב, אני חושב שאני מוכן לשחרר את זה".

"מפלצות: האחים מננדז", צילום: יחצ

כזכור, הסדרה שעלתה בנטפליקס בחודש שעבר מגוללת את הסיפור של לייל ואריק מננדז, שהורשעו ברצח האכזרי של הוריהם בשנת 1996. על אף שטענת התביעה הייתה כי לייל ואריק מננדז רצחו את הוריהם כדי לרשת את עיזבונם, האחים טענו שפעלו מתוך פחד לאחר שנים של התעללות פיזית, רגשית ומינית.

הסדרה הפכה לפופולרית מאוד במהרה ולאחר שידורה, נוצר בנטפליקס גם סרט דוקו בשם "האחים מננדז", בו לייל ואריק מננדז, האחים האמיתיים שעליהם מבוססת הסדרה העלילתית, מספרים את סיפורם בסרט הבוחן את הפשע המטלטל ואת המשפטים שהגיעו בעקבותיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר