בעקבות ביטול סדרה מצליחה נוספת: משתמשי נטפליקס זועמים

לאחר ביטולה של "כאוס", ענקית הסטרימינג החליטה לבטל סדרה מצליחה נוספת שלה, מה שהוביל לגל תלונות ברשתות החברתיות • אחד המשתמשים אף קרא לחרם של שנה על החברה

מתוך "כאוס". צילום: IMDB

נטפליקס שוב מעוררת זעם בקרב מעריציה עם ביטול סדרה פופולרית נוספת. הפעם מדובר בקומדיה "אבא בהפרעה" בכיכובו של רוב לאו, שבוטלה לאחר שתי עונות בלבד. ההחלטה הובילה לגל תלונות ברשתות החברתיות.

בסדרה, לאו בן ה-60 מככב לצד בנו ג'ון אוון לאו בן ה-28. העלילה מתרחשת בחברת מחקר ביולוגי, כאשר בן, המתמודד עם קשיים חברתיים, נאלץ לעבוד בחברה של אביו האקסצנטרי כדי להציל אותה מקריסה. העונה השנייה, ששודרה באוגוסט האחרון, התמקדה במאבק השליטה בחברה בין האב לבנו.

הביטול עורר תגובות זועמות ברשתות החברתיות, עם צופים רבים שאיימו לבטל את המנוי שלהם בנטפליקס. אחד המשתמשים ברשת X (לשעבר טוויטר) אף קרא לחרם של שנה על ענקית הסטרימינג. 

"אבא בהפרעה", צילום: IMDB

ביטול "אבא בהפרעה" מצטרף לשורת ביטולים שהכעיסו מעריצים לאחרונה, ביניהם "כאוס" שבוטלה לאחר עונה אחת בלבד - שזכתה ל-14.9 מיליון צפיות, לפי Hollywood Reporter. "כאוס", שנוצרה על ידי צ'רלי קובל, הציגה גרסה מודרנית למיתולוגיה היוונית והרומית, עם ג'ף גולדבלום בתפקיד זאוס וסטיבן דילן כפרומתאוס.

למרות שהגיעה למקום השלישי בטבלת הדירוג של נטפליקס וזכתה לשבחי הביקורות, "כאוס" לא חודשה לעונה שנייה. ההחלטה הובילה לאכזבה רבה בקרב המעריצים, שהגדירו את הסדרה כאחת הטובות ביותר ששודרו לאחרונה.

נראה כי מדיניות הביטולים של נטפליקס ממשיכה לעורר מחלוקת, עם צופים רבים המביעים תסכול מביטול סדרות אהובות לאחר עונות ספורות בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר