בשורה משמחת: הקומדיה הפופולרית של נטפליקס חודשה לעונה שנייה

סדרת הטלוויזיה המדוברת "רק לא זה" עומדת לשוב לעונה שנייה, לאחר שהגיעה לשיא צפיות בשירות הסטרימינג • יוצרת הסדרה ארין פוסטר: "צדק למערכות יחסים בריאות שהן הכי רומנטיות"

"רק לא זה". צילום: נטפליקס, יחצ

סדרת הטלוויזיה המדוברת "רק לא זה", המציגה סיפור אהבה בין מנחת פודקאסט אתאיסטית ורב שבדיוק נפרד מבת זוגו, חודשה לעונה שנייה בנטפליקס.

ההודעה מגיעה כשבועיים לאחר הבכורה של הסדרה בשירות הסטרימינג, כאשר העונה הראשונה עלתה ב-26 בספטמבר. ג'ני קונר וברוס אריק קפלן, שהפיקו יחד את הסדרה "בנות", מצטרפים לסדרה כראנרים ומפיקים בפועל. 

חדשות העונה החדשה הוכרזו על ידי בלה באג'אריה, מנהלת התוכן הראשית של נטפליקס, בכנס Bloomberg Screentime בלוס אנג'לס.

"רק לא זה" חודשה לעונה שנייה, צילום: יחצ

ארין פוסטר, שיצרה את הסדרה, נשארת על הסיפון כמפיקה בפועל. "יצירת 'רק לא זה' תהיה לנצח שיא בקריירה שלי", אמרה פוסטר. "השחקנים, הצוות, המפיקים והמנהלים המדהימים הפכו את הסדרה למה שהיא היום, ולחוות את תגובות הצופים לסדרה עכשיו היה יותר מכל מה שיכולתי לחלום. אני כל כך בת מזל שאני יכולה להמשיך את הסיפור הזה, ולעשות זאת לצד ג'ני קונר וברוס אריק קפלן, שאני מעריצה כל כך מאז 'בנות'. צדק למערכות יחסים בריאות שהן הכי רומנטיות".

בסדרה מככבים קריסטן בל, אדם ברודי, סטפני פאראסי, מייקל היטקוק, טובה פלדשו, פול בן-ויקטור, אמילי ארלוק, ג'קי טון, שרי קולה ושילה ברמן.

הסדרה עוסקת במנחת פודקאסט אגנוסטית ורב לא שגרתי, צילום: יחצ

כזכור, הסדרה עוסקת במנחת פודקאסט אגנוסטית ורב לא שגרתי. עד מהרה, הזוג הבלתי צפוי, ג'ואן (בל) ונח (ברודי), יכולים לומר שיש משהו ביניהם. השניים מתמודדים עם השקפות החיים השונות שלהם, כל המכשולים המודרניים בדרך לאהבה, והמשפחות שלהם שלפעמים מתכוונות טוב ולפעמים מחבלות - כולל אחותה מורגן (לופה) ואחיו סשה (סימונס).

"רק לא זה" הייתה בראש טבלת הסדרות הנצפות ביותר של נטפליקס מאז שהושקה. היא הגיעה למקום השני בימיה הראשונים, עם 10.3 מיליון צפיות. הסדרה עלתה למקום הראשון שבוע לאחר שעלתה, והפילה את "מפלצות: סיפורם של לייל ואריק מננדז" מהמקום הראשון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר