צ'אפל רואן חוטפת מהמגיש האמריקני: "בעזה היו זורקים אותך מהגג" | צפו

ביל מאהר, המנחה האמריקני יהודי יצא במונולוג נוקב לאחר שאחת הזמרות הלוהטות בעולם הצהירה על תמיכתה בפלסטין • "אם את חושבת שזה דיכוי לגדול בתור קוויר במערב התיכון, נסי את המזרח התיכון"

ביל מאהר בשידור. צילום: צילום מסך, יוטיוב

צ'אפל רואן, זמרת שנהפכה בשנים האחרונות לאחד השמות החמים ביותר בעולם, ידועה גם בתור תומכת בפלסטין במלחמה עם ישראל. מי שהרגיש כי הוא צריך להסביר לרואן דבר או שניים אודות המלחמה זה ביל מאהר, קומיקאי ומנחה אמריקני יהודי. 

בתוכנית בהנחייתו "זמן אמיתי", אמר: "לציון יום השנה ל-7 באוקטובר, אנחנו חייבים להשיק קמפיין שיחנך צעירים אמריקאים על המזרח התיכון. הדרך שבה הייתי רוצה להתחיל היא באמצעות פנייה במכתב פתוח לצ'אפל רואן, אומנית חדשה ונהדרת, שכמו ביפר של חיזבאללה ממש מתפוצצת". 

"מתפוצצת כמו ביפר של חיזבאללה". צ'אפל רואן, צילום: רויטרס

המשיך והתייחס להזדהות של צ'אפל עם הקהילה הלהט"בית: "צ'אפל, אם את חושבת שזה דיכוי לגדול בתור קוויר במערב התיכון, נסי את המזרח התיכון. את דראג קווין נשית ששרה: 'ז**נתי אותך בשירותים כשהלכנו לארוחת ערב, ההורים שלך ליד השולחן'. כן, זה לא יעוף בעזה. אותך, למרות זאת, היו זורקים מהגג". 

לסיום אמר: "חמאס הוא מאפיית טרור שהשתלטה על עזה. כשאת הופכת את ישראל לכל העניין, את מורידה מהם את הלחץ. את מאפשרת אותם. את זמרת, ואת דוגלת במקום ובתרבות שלעולם לא תרצי לחיות תחתיהם. מגדר זה אולי לא דבר בינארי, אבל אמת ושקר הם כן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר