אלו 10 הסדרות המדוברות ביותר כרגע

אתר בסיס הנתונים המוביל IMDB מפרסם בקביעות את רשימת תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות בעולם, בהסתמך על אלגוריתם דירוג הצופים שלו • אז מה הן עשר הסדרות הכי לוהטות נכון להיום ואיפה אפשר לצפות בהן בישראל? • הנה המצעד המעודכן

רק רוצחים בבניין. צילום: יח"צ

מתלבטים באיזו סדרה לצפות כרגע? תוהים מה יהיה הבינג' הבא שלכם? שוקלים אם כדאי להשקיע זמן ומאמץ בסדרה כלשהי, שמא היא תתגלה כפלופ עצבני? האתר IMDB מפרסם את מצעד סדרות הטלוויזיה הכי פופולריות בעולם, בהסתמך על אלגוריתם דירוג הצופים שלו. אז מהן עשר הסדרות הכי לוהטות של IMDB כרגע, ואיפה אפשר לצפות בהן בישראל? הנה הרשימה המעודכנת ל-10 באוקטובר 2024:

"מפלצות: הסיפור של אריק ולייל מננדז" (נטפליקס)

העונה השנייה באנתולוגיית הפשע האמיתי השערורייתית של היוצר ריאן מרפי לא מפסיקה ליצור באזז, והנתונים מדברות בעד עצמם. "מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז" היא, נכון להיום, הסדרה הפופולרית ביותר בעולם לפי IMDB. צילומי העונה השלישית, דרך אגב, צפויים לצאת לדרך ממש בקרוב.

הפינגווין (HOT, YES, סלקוםTV)

הספינאוף / סדרת ההמשך המדוברת מבית HBO לסרט "באטמן" מ-2022. קולין פארל נכנס בשנית למגפיו המחודדים של הארכי-נבל הגוצי, ומוציא את האגרסיות שלו על העיר גות'האם. על סדר היום: מאבק בארגוני פשע מתחרים, מאבק ברשויות החוק וגם התבוננות ארוכה במראה ומאבק במה שנשקף ממנה, כי בואו - אף אחד לא הופך לנבל אם הוא לא סוחב אישיוז רציניים מהבית. כך או כך, הג'וקר בטח מקנא בהצלחה של הקולגה שלו.

"רק לא זה" (נטפליקס)

שנות האלפיים התקשרו והציעו להשאיל לנו את קריסטן ובל ואדם ברודי - ומתברר שזו היתה הצעה משתלמת. צמד הכוכבים שהובילו בתחילת המילניום את "ורוניקה מארס" ו"האו.סי" בהתאמה, מאחדים כוחות בקומדיה הרומנטית הזו שעוסקת בסיפור אהבתם של ג'ואן, מנחת פודקאסט דעתנית, ונואה, רב חתיך. הבעיה: ג'ואן אינה יהודיה כשרה, וזה גורם למשפחתו של נואה לפלוט "אוי געוואלד" קולקטיבי. "רק לא זה" גרפה ביקורות חיוביות למדי כשהושקה לפני שבועות אחדים, ולא נתפלא אם היא תחודש בקרוב לעונה נוספת. טרם צפיתם? אז זה הבינג' שלכם לסוכות.

"שר הטבעות: טבעת הכוח" (אמאזון פריים וידאו)

הפריקוול של "אחוות הטבעת" ו"ההוביט" חזר בסוף אוגוסט לעונה שנייה ומתברג החודש במקום הרביעי והמכובד. הפרק השמיני והאחרון של העונה שודר בתחילת החודש והביא איתו טוויסט שהחזיר למסכים דמות אהובה במיוחד. למרות שהעונה השלישית טרם הוכרזה רשמית, העבודה עליה כבר החלה אז אפשר להיות רגועים. מתברר שהארץ התיכונה היא עדיין המקום הנכון להיות בו.

"אין מוצא" (YES)

"אין מוצא" היא לפחות לטעמנו, חיקוי פחות מוצלח של "אבודים", בתיבול קל של "המתים המהלכים" ווייב כללי של סטיבן קינג. אבל עצם העובדה שהסדרה לא שוברת שיאי מקוריות ואיכות, לא אומרת שהיא אינה ראויה לצפייה, וגם אנחנו משתדלים לא לפספס פרק. העונה השלישית שלה הושקה לפני כשלושה שבועות ולוקחת את האימה למחוזות חדשים. רק אל תשכחו לתפוס מחסה עם רדת החשכה.  

"אגתה לאורך כל הדרך" (דיסני+)

היקום הקולנועי של מארוול חזר למסך הקטן לאחר הפוגה של יותר מחצי שנה, עם ספינאוף לסדרה "וונדה-ויז'ן". אחרי שהמכשפה אגתה הארקנס, שהייתה הנבלית הראשית בסדרה המקורית, מוצאת את עצמה מובסת, מושפלת ונטולת כוחות, היא יוצאת למסע על כל הקופה כדי השיב אותם. בדרך היא מקימה מסדר מכשפות חדש משלה ואולי רק אולי, תלמד לבטוח במישהו אחר מלבד עצמה. בניגוד לפלופים האחרונים של מארוול, "אגתה לאורך כל הדרך" היא דווקא סדרה חביבה למדי, וההתפתחות הקריטית שהתרחשה אתמול בפרק החמישי שינתה לגמרי את חוקי המשחק.

"סוסים איטיים" (אפל TV פלוס)

העונה רביעית של מותחן הריגול הקומי המעולה בכיכובו של גארי אולדמן הסתיימה השבוע והשאירה לנו טעם של עוד. הביקורות מהללות וגורסות כי העונה האחרונה היא אחת מהטובות ביותר שלה, רק חבל שלא מספיק אנשים מודעים לקיומה של "סוסים איטיים" ולכן הם לא יודעים מה הם מפספסים. הגיע הזמן להשלים חוסרים, ומהר.

"הזוג המושלם" (נטפליקס)

עוד המלצה לבינג': כל ששת פרקי דרמת המסתורין המדוברת הזו, בכיכובם של ניקול קידמן, לייב שרייבר, דקוטה פנינג ואחרים, זמינים לצפייה מיידית. הביקורות אמנם לא השתפכו ו"הזוג המושלם" אכן רחוקה מלהיות סדרה מושלמת, אבל ככל הנראה לא תסבלו אם תתנו לה צ'אנס. סינופסיס קצרצר למתלבטים: משפחה עשירה ונספחיה, שמתכוננים לחתונה מפוארת, נאלצים להתמודד במקום זאת עם גופה שנסחפת לחוף והורסת את כל הכיף. מי הרוצח? שאלה טובה.

"רק רוצחים בבניין" (דיסני+)

ציפינו שהסדרה הזו תשרוץ במקום הרבה יותר גבוה בדירוג, שכן העונה הרביעית שלה נמצאת בעיצומה. האם הקהל מתחיל לאבד עניין במעלליה של שלישיית חובבי הפשע האמיתי, שמגולמים על ידי סטיב מרטין, סלינה גומז ומרטין שורט? האם העונה החמישית של "רק רוצחים", שהוכרזה לאחרונה, תהיה האחרונה שלה? והאם זכרתם לשלם החודש ועד בית?

"גרוטסק" (דיסני+, בישראל מ-23 באוקטובר)

ריאן מרפי פותח וסוגר החודש את הדירוג של IMDB, כשדרמת האימה החדשה שלו מתברגת למקום העשירי. הסדרה טרם הושקה בישראל אז נימנע מספויילרים ונסתפק בטיזר קצרצר: סדרת פשעים מחרידה פוקדת עיירה קטנה, ובלשית נעזרת בנזירה מקומית כדי לפענח את התעלומה. שתיהן לא יודעות מה מצפה להן - ומסתירות סודות משלהן.

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר