רמת הניתוק: מקרון הכריז - "נילחם חזק שעלילת 'אמילי בפריז' תישאר בפריז"

נשיא צרפת סיפר בראיון לאתר וראייטי על השתתפותה של אשתו בריג'יט בתוכנית הפופולרית והוסיף כי הוא מתכוון לבקש מיוצרי הסדרה להשאיר אותה בבירה הצרפתית • "זה לא הגיוני שעלילת הסדרה 'אמילי בפריז' תתרחש ברומא"

נשיא צרפת עמנואל מקרון. צילום: רויטרס

נשיא צרפת עמנואל מקרון הכריז היום (רביעי) כי הוא יילחם על מנת להשאיר את עלילת הסדרה הפופולרית "אמילי בפריז" של נטפליקס בפריז - כך סיפר בראיון לאתר וראייטי.

במהלך הראיון, הנשיא נשאל לגבי השתתפותה של אשתו בריג'יט מקרון בעונה הרביעית של אמילי בפריז, שעלתה לפני כחודשיים. "הייתי מאוד גאה, והיא שמחה מאוד לעשות את זה. זה רק כמה דקות, אבל אני חושב שזה היה רגע טוב מאוד עבורה. אני חושב שזה טוב לתדמית של צרפת. 'אמילי בפריז' עוזרת לאטרקטיביות של המדינה. זו יוזמה טובה מאוד". 

בריג'יט מקרון בתפקיד עצמה ב"אמילי בפריז", צילום: מתוך נטפליקס

כזכור, במהלך העונה הרביעית של "אמילי בפריז", אמילי החלה לצאת עם בחור בשם מרצ'לו, שחי בכפר קטן בקרבת רומא ולמשפחתו יש מותג אופנה. משרד יחסי הציבור שאמילי עובדת בו בחר לעבוד עם מותג האופנה - מה שגרם לה לעבור לרומא בסוף העונה. 

כאשר מקרון נשאל על עלילת הסדרה והמעבר של אמילי לרומא, הוא ענה תשובה מפתיעה במיוחד: "אנחנו נילחם חזק ונבקש מהם להישאר בפריז. זה לא הגיוני שעלילת הסדרה 'אמילי בפריז' תתרחש ברומא".

"זה לא הגיוני שעלילת הסדרה 'אמילי בפריז' תתרחש ברומא", צילום: IMDB

בנוסף, מקרון סיפר בראיון על סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט, שהגיע גם לצרפת בחודש מאי האחרון. "זה היה מאוד מרשים. היא אחת האמניות הבודדות שמסוגלות לאסוף כל כך הרבה אנשים. למרבה השמחה, ההופעות בפריז היו בסדר. זה היה לפני חששות המחבלים וביטולי ההופעות שלה בחלקים אחרים של היבשת. עבור צרפתים מכל הדורות ועבור הכלכלה הצרפתית בערים שבהן היא הופיעה, זה היה ייחודי לחלוטין. זו תופעה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר