גאווה ישראלית: הסדרה "בלאדי מורי" תועבד לגרסה גיאורגית

סדרת הקומדיה של yes בכיכובן של רותם סלע ונעמי לבוב תקבל רימייק גיאורגי • Cavea+, פלטפורמת הסטרימינג המובילה במדינה המזרח אירופאית, רכשה את הזכויות לתוכנית

רותם סלע ונעמי לבוב ב"בלאדי מורי". צילום: אוהד רומנו - באדיבות yes

אהבה בטעם צ'ורצ'חלה: אולפני יס הכריזו היום כי הסדרה הישראלית "בלאדי מורי" תקבל בקרוב גרסה גיאורגית אותנטית, שתשודר בשירות הסטרימינג Cavea+ של המדינה המזרח אירופאית.

כידוע, הדרמה הקומית זוכת הפרסים עוסקת בשתי רווקות ושותפות לדירה בשנות השלושים המאוחרות לחייהן - המרצה לקולנוע מורי, שמתמחה בקומדיות רומנטיות (נעמי לבוב), והרופאה הגניקולוגית דנה (רותם סלע). השתיים מוצאות את עצמן מתחרות על ליבו של ליאור (שלומי טפיארו), שנקלע לתאונת דרכים עם מורי - אבל מתאהב בדנה.

רותם סלע ונעמי לבוב ב"בלאדי מורי", צילום: יח"צ

"בלאדי מורי", שזכתה ב-2022 בפרס הקומדיה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות הצרפתי "סיריז מאניה", אמנם נרכשה בשנים האחרונות על ידי רשת CBC הקנדית ו-Arte הצרפתית / גרמנית (שם היא נקראית "Dana & Murray"), אבל היא זמינה לצפייה במדינות אלה בגרסתה העברית המקורית בלבד. הגרסה הגיאורגית, לעומת זאת, תהיה בעצם הפעם הראשונה שהסדרה מעובדת לשפה זרה.

בנוסף, מדובר בסדרה הישראלית המתוסרטת הראשונה שזוכה לגרסה דוברת גיאורגית. ביס אישרו את הפרטים ל"ישראל היום" והוסיפו כי בקרוב תצטלם ל"בלאדי מורי" עונה (עברית) שנייה.

"בלאדי מורי", צילום: יקטרינה בורינדין, באדיבות yes

"זה כבוד גדול ש'בלאדי מורי' פורצת הדרך תהיה הסדרה המתוסרטת הישראלית הראשונה בגיאורגיה", אמרה שרון לוי, מנהלת אולפני יס - זרוע ההפצה של יס בעולם. "Cavea+ נתנו הרבה אמון בסדרה הנפלאה שלנו, ואנחנו בטוחים ששילוב ההומור, הרומנטיקה והדמויות שקל להזדהות איתן יוכיח את עצמו ויגרום לצופים לרצות עוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר