כוכבת "האהבה היא עיוורת" מאשימה את ההפקה: "הייתי מרוסקת"

הזוג הכי מסקרן (ומוזר) בתוכנית השידוכים המצליחה של נטפליקס - ליאו ובריטני - לא נבחרו להמשיך הלאה למלון במקסיקו • מה בדיוק קרה מאחורי הקלעים? בריטני חושפת איך הרגישה אחרי ההחלטה - וגם: מה עלה בגורל הקשר שלהם? • זהירות - ספוילרים למי שטרם ראה

בריטני ויסניבסקי. צילום: אינסטגרם

ריאליטי השידוכים "האהבה היא עיוורת" של נטפליקס, עורר לא מעט שערוריות בשנים האחרונות, בעיקר סביב סודות שהמתמודדים הסתירו וטענות שעלו נגד ההפקה. הסקנדל הנוכחי עוסק בבריטני ויסניבסקי וליאו ברודי, שהשתתפו ואף התארסו בעונה השביעית של התכנית.

הצופים עקבו אחרי הרומן הקרינג'י של השניים לאורך התכנית, החל מהשיחות שניהלו בין התאים שלהם ועד המפגש המיוחל. כזכור, ליאו (שענד שרשרת מגן דוד) לא הפסיק לדבר על הכסף שלו, אבל סיפר שהוא מפחד שמישהי תרצה אותו בגלל הכסף שלו, ואילו בריטני רגילה שמתייחסים אליה כאל בובת ברבי טיפשה, והיא מחפשת מישהו שיראה מי היא באמת.

בניגוד לעונות קודמות שבהן הזוגות שנראו על המסך הם אלה שנבחרו לנסוע לחופשה חלומית במקסיקו, הפעם המסע של השניים נקטע ושקופית שעלתה על המסך חשפה שהם לא נבחרו להמשיך עם חבריהם לחופשה ולבחון את הקשר שלהם.

@stephaniematto

"בריטני וליאו לא היו בין הזוגות שנבחרו על ידי המפיקים להמשיך את מסעם במקסיקו", נכתב בכתובית שהוצגה באמצע הפרק החמישי. "הם יצאו לטיול משלהם למקסיקו וביטלו את אירוסיהם שבועות לאחר מכן". אז למה להציג אותם בסדרה ואז לא לעקוב אחריהם? 

"יש לנו תקציב לעקוב אחרי חמישה זוגות ולפעמים אנחנו מתרחבים לשישה זוגות, ואנחנו מבינים איך לארגן את הצוותים שלנו. כשאנחנו מקבלים את ההחלטה אחרי מי לעקוב, אם יש יותר זוגות שהתארסו, מחליטים איזה זוגות הם הכי אותנטיים", אמר היוצר והמפיק בפועל כריס קולן.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Love Is Blind (@loveisblindnetflix)

"הכוונה היא לזוגות להם יש את הסיכוי הכי גבוה להינשא. הזוג שאני חושב שהרגשנו שהכי פחות סביר שיעשה זאת היו ליאו ובריטני. לכן, קיבלנו החלטה לא לעקוב אחריהם".

בריטני וליאו עצמם הגיבו לבחירה של יוצרי התכנית ולא חסכו בביקורת. השניים השתמשו במילים כמו "מרוסקים" ו"מאוכזבים", לאחר שלא הוזמנו לקאבו עם שאר הזוגות מהתכנית.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Leo Braudy (@leo_braudy)

"מי לא רוצה לנסוע לקאבו עם כל החברים החדשים שפגשת והארוסה שלך, וגם כל הנשים האחרות שאתה מעוניין לראות? צפיתי בתכנית, זה נראה כל כך מיוחד. הייתי לגמרי מרוסק", הודה בראודי.

למרות זאת, ויסניבסקי עצמה, בעלת מודעות עצמית גבוהה יותר מהשידוך שלה, הכירה בכך שהיא ולאו היו החוליה החלשה בתכנית והודתה: "בואו נהיה כנים, הייתי היחידה שלא אמרה 'אני אוהבת אותך' בחזרה לאדם לו התארסתי, אז לא הופתעתי".

מה קרה עם השניים? כאמור, לאחר כמה שבועות של אירוסים וחגיגות במיאמי, השניים החליטו להפריד כוחות ולפנות כל אחד לדרכו. לדברי בריטני, היא לא הרגישה את הכימיה, וכשהייתה עם ליאו במציאות - ההרגשה הייתה שונה מאשר כששניהם היו בתאים. ליאו סיפר: "אני זוכר שאכלנו צהריים והיא ענתה את טבעת האירוסים, ואמרנו 'אנחנו מאורסים, אבל אנחנו באמת רואים את עצמנו לוקחים את זה לצעד הבא - נישואים?'. ואחרי הרבה מחשבה, החלטנו שזה לא הולך לקרות, ונשארנו חברים טובים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר