לאכזבת המעריצים: לאחר שתי עונות בלבד - "מופע שנות ה-90" מבוטלת בנטפליקס

סדרת הספין אוף של התוכנית המצליחה "מופע שנות ה-70" בוטלה לאחר שתי עונות על ידי ענקית הסטרימינג • הידיעה אושרה על ידי השחקן הוותיק קורטווד סמית' שגילם את דמותו האיקונית של רד פורמן

מתוך "מופע שנות ה-90". צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

"מופע שנות ה-90", סדרת הספין אוף של הסדרה המצליחה "מופע שנות ה-70", בוטלה לאחר שתי עונות על ידי נטפליקס. הידיעה אושרה על ידי השחקן הוותיק קורטווד סמית' שגילם את דמותו האיקונית של רד פורמן בשתי הסדרות דרך פוסט באינסטגרם ביום חמישי בלילה שבו כתב: "אני יודע ששאלתם אותי מתי תגיע עונה 3, אבל יש לי חדשות קשות... נטפליקס לא תחדש את הסדרה.

רד ב"מופע שנות ה-90", צילום: נטפליקס

"אני רוצה לקחת רגע ולהגיד תודה לכל המעריצים מכל רחבי העולם שתמכו וצפו בסדרה", כתב. "פגשתם אותי במקומות אקראיים כשאני מטייל ופניתם אליי דרך המדיה החברתית והייתם כל כך נהדרים. נהניתי מכל רגע שבו יכולתי להביא את סבא רד לחיים עבור כולכם. אמרתי זאת בעבר, אבל זה שווה לציין שוב. לסדרה הזו היה כל כך הרבה לב מאחוריה, והקאסט, הכותבים, הבמאים, המפיקים וצוות ההפקה היו הנפלאים ביותר ששחקן יכול לקוות לעבוד איתם. במילותיו של רד פורמן: 'אנחנו לא נהיה טמבלים. אנחנו נחפש לסדרה בית אחר, כי סבא וסבתא טובים יעשו כל מאמץ כדי שהילדים האלה יסיימו את התיכון'".

מתוך "מופע שנות ה-90", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

"מופע שנות ה-90" החזירה למסך את חברי הקאסט המקוריים של סדרת האם, ביניהם דברה ג'ו ראפ כקיטי פורמן, לורה פרפון כדונה פינסיוטי, טופר גרייס כאריק פורמן, אשטון קוצ'ר כמייקל קלסו, וילמר ולדרמה כפז ומילה קוניס כג'קי בורקהארט. הסדרה התמקדה בדור הבא, ליה פורמן, בתם של דונה ואריק, המבלה את חופשת הקיץ אצל סבא וסבתא שלה, רד וקיטי פורמן, ומפתחת קשרים עם חברים חדשים וחברים ישנים של משפחתה.

הביטול של הסדרה הגיע כחודש לאחר ששודר החלק השלישי של עונה 2, ב-22 באוגוסט 2023. העונה הראשונה כללה 10 פרקים ורשמה הצלחה יחסית בזכות הופעות אורח של שחקני הסדרה המקורית. בעקבות ההצלחה הזו, העונה השנייה זכתה להזמנה ל-16 פרקים בסך הכל. עם זאת, העונה הזו התבטאה בירידה בפופולריות הסדרה מבחינת נתוני הצפייה - ונטפליקס החליטה לבטל אותה באופן סופי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר