רוצים בינג' לחגים? הסדרות שידביקו אתכם (וגם את האושפיזין) לכיסא

אוקטובר 2024 עמוס בסדרות ובעונות חדשות שידביקו אתכם - וגם את האורחים בסוכה - לכיסא • כל זאת ועוד קרוב ל-20 סדרות מתקמבקות כמו "עוצר נשימה", "חוק וסדר", "הדיפלומטית", "FBI" ועוד (ועוד!)

"הפרנצ'ייז" . צילום: יחצ

מחפשים בינג' או עשרה לחגים? הגעתם למקום הנכון. אוקטובר 2024 עמוס בסדרות ובעונות חדשות שידביקו אתכם - וגם את האושפיזין - לכיסא. בתפריט הטלוויזיוני להחודש: בילי קריסטל וסשה ברון כהן מככבים במותחנים פסיכולוגיים ממש לא אופייניים; קתי בייטס שוברת את החוקים ברימייק עם טוויסט ללהיט המשפטי מהאייטיז; הסופר-סדרה הסאטירית של סם מנדז; סלינה גומז חוזרת לתפקיד שהפך אותה לכוכבת וגם עיבוד מסקרן למשחק מחשב מצליח. כל זאת ועוד קרוב ל-20 סדרות מתקמבקות כמו "עוצר נשימה", "חוק וסדר", "הדיפלומטית", "FBI" ועוד (ועוד!).

1 באוקטובר

"הדרך הביתה" (yes)

דרמת פנטזיה (!) משפחתית אמריקנית-קנדית שאמנם הושקה מעבר לים בתחילת 2023, אבל חודשה מאז לשתי עונות נוספות כך שאפשר להיות רגועים לגבי קליפהנגרים שישאירו אתכם באוויר. אנדי מקדואל וקיילר לי ("האנטומיה של גריי") מגלמות את דל וקאט, אמא ובת שחוזרות לגור יחד בחווה המשפחתית שלהן ומתמודדות עם טראומות עבר, מערכות יחסים רגישות וגם כמה תעלומות מסתוריות. עכשיו תסיפו לסיפור השגרתי הזה קרע בזמן ששולח את אליס - בתה של קאט ונכדתה של דל - בחזרה לניינטיז, שם היא פוגשת את משפחה עוד בימיה הטובים והמאושרים, ותקבלו סדרה על-טבעית מסקרנת למדי. העונה השנייה של "הדרך הביתה" שודרה בצפון אמריקה מוקדם יותר השנה, ואילו העונה השלישית תעלה שם ב-2025. תנו צ'אנס. 10 פרקים.

8 באוקטובר

"הפרנצ'ייז" (yes, HOT)

קומדיה סאטירית מבית HBO שצוחקת על הוליווד ומתרחשת על סט צילומים לא מתפקד של סרט גיבורי-על מדשדש (אם זה באמת מה שקורה מאחורי הקלעים של מארוול ו-DC, אנחנו לא רוצים לדעת). הצוות מתמודד מדי יום עם בעיות חדשות, כמו שריפות, כוכבים פרימדונות, לחץ של המפיקים ובעיות אישיות למיניהן - וזה רק מה שהטריילר חושף, כך שסביר להניח שמדובר בקצה הקרחון.

במשתתפים: דניאל ברוהל (ברון זמו מהיקום הקולנועי של מארוול, "ממזרים חסרי כבוד"), בילי מגנוסן ("שבב של אהבה") וריצ'רד אי. גרנט ("משחקי הכס", "לוקי", "אחוזת דאונטון"). הבמאי סם מנדז ("אמריקן ביוטי", "סקייפול") נמנה עם היוצרים ומביים (לפחות) את הפרק הראשון. הבאזז של הסדרה הזאת בשמיים, ולא רק בגלל שהוא יודע לעוף. 8 פרקים.

11 באוקטובר

"כתב ויתור" (אפל TV+)

מותחן פסיכולוגי מבטיח בכיכובם של לא פחות מקייט בלאנשט, קווין קליין וסשה ברון כהן - הפעם בתפקיד רציני ולא אופייני לו. הסדרה, הפקה אמריקנית-בריטית-מקסיקנית שמבוססת על ספר באותו שם, מציבה את קתרין (בלאנשט), עיתונאית חוקרת ידועה, במרכז תעלומה שבה היא מגלה שהיא בעצם דמות מרכזית בנובלה מסתורית, אשר חושפת סוד אפל מהעבר שלה. מבלבל? בהחלט. זה חלק מהפאנץ'.

קליין מגלם מורה שנוטר טינה עזה לקתרין, ואילו ברון כהן הוא בעלה. לא פחות חשוב: הקולנוען המוערך אלפונסו קוארון ("ואת אמא שלך גם", "הילדים של מחר", "כוח משיכה") הוא הבמאי, התסריטאי והמפיק פה, והבחור לא נוהג לאכזב. 7 פרקים.

15 באוקטובר

"הוטל קוקאין" (yes, HOT)

מייקל צ'יקליס ("המגן"), דני פינו ("חוק וסדר: מדור מיוחד") ואחרים מככבים בדרמת הפשע התקופתית הזו, שמבוססת על דמויות ומקומות מהמציאות. רומן קומפטה (פינו) הוא גולה קובני שמנהל את מלון "מיוטיני" הנוצץ במיאמי של סוף שנות השבעים - לוקיישן שגם שימש כמרכז סצנת הסחר בסמים של העיר שטופת השמש. וכבר הזכרנו שקומפטה הוא גם מודיע של ה-CIA? אז הנה.

הסדרה עוקבת אחרי סיפורו של אותו סוכן-מלונאי-עבריין לכאורה, כשהסכנות אורבות לו בכל פינה וחייו המשפחתיים לא פחות סוערים מחיי הפשע. צ'יקליס, כפי שניתן לראות בתמונה, שב לגלם איש חוק. התגעגענו. 8 פרקים.

20 באוקטובר

"מטלוק" (yes, HOT)

אחת הסדרות המדוברות ביותר בארה"ב כרגע, ולא בכדי. "מטלוק" היא ריבוט לכאורה של הדרמה המשפטית הטלוויזיונית הידועה מהאייטיז, הפעם עם קטי בייטס כעורכת הדין הממולחת שעל שמה הסדרה קרויה. רגע, למה "לכאורה"? זה כל העניין. מפאת ספוילרים לא נוכל לחשוף את הטוויסט הגדול של הסדרה הזו, כך שתצטרכו לגלות אותו לבד ולהמשיך משם. ככל הנראה לא תתאכזבו, תשאלו את האמריקנים. 18 פרקים.

24 באוקטובר

"Like a Dragon: Yakuza" (אמזון פריים וידאו)

סדרת אקשן שמבוססת על מותג משחקי הווידאו המצליח של חברת סגה. קאזומה קיריו (השחקן היפני ריומה טייקוצ'י) הוא איש יאקוזה לשעבר, שמוצא את עצמו במרכזה של קונספירציה מסוכנת שמערבת את משפחת ארגון הפשע שלו ואת חברו הטוב ביותר, אקירה (קנטו קאקו). פרטי העלילה עדיין דלילים ומוקדם לקבוע אם זו הולכת להיות הצלחה או פלופ (אפילו הטריילר די ערטילאי), אבל מעריצי המשחקים בוודאי ירצו להציץ. 6 פרקים.

25 באוקטובר

"לפני" (אפל TV+)

"לפני", צילום: יחצ

בילי קריסטל חוזר למסך הקטן בתפקיד ראשי אחרי כמעט עשור, ולא מדובר בקומדיה. "לפני", תתפלאו, הוא מותחן פסיכולוגי מצמרר שבו מגלם השחקן היהודי האהוב את איליי - פסיכולוג ילדים שהתאלמן לאחרונה ופוגש ילד מוטרד שזקוק לעזרה... ואולי גם בעל קשר מסתורי לעברו של הפסיכולוג. זה כל מה שידוע כרגע. עוד מככבות: ג'ודית לייט ("מי הבוס?", "בטי") ורוזי פרז ("הדיילת"), נכון לכתיבת שורות אלה עדיין אין לסדרה טריילר, אבל אנחנו עדיין לגמרי בפנים. 10 פרקים.

31 באוקטובר

"המכשפים" (דיסני+)

 

ספינאוף / סדרת המשך ל"המכשפים מווייברלי פלייס", הסדרה שהפכה את סלינה גומז לכוכבת ילדים אי שם ב-2007. גומז אמנם מופיעה כאן רק בתפקיד אורח, אבל זה עדיין תפקיד משמעותי מאוד: המכשף לשעבר ג'סטין רוסו (דיוויד הנרי, שחוזר בתפקיד הראשי) החליט שנמאס לו מהתחום הקסום, ומעדיף לחיות חיים פשוטים ורגילים עם אשתו. יום אחד, אחותו אלכס (גומז) מפגישה אותו עם בילי (ג'ניס ליאן בראון) - מכשפה צעירה ומבטיחה - ומבקשת ממנו לחנוך אותה. יש סיכוי שגם העולם בסכנה. עוד חוזרים בתפקידי אורח: ג'ייק טי. אוסטין כמקס - אחיהם הצעיר של ג'סטין ואלכס, וההורים תרזה (מריה קנלס-בררה) וג'רי (דיוויד דה-לואיז). לא מחזיר אתכם אחורה בזמן? אין לכם מושג במה ובמי מדובר? אז לפחות תעבירו את המסר לילדים. 8 פרקים.

(המון) חוזרות ושוות

העונה השלישית של "עוצר נשימה" תרגש אתכם ב-3 באוקטובר בנטפליקס; העונה ה-24 של "חוק וסדר" תשים סוף לבלגן ב-8 באוקטובר ב-yes וב-HOT - כנ"ל לגבי העונה ה-26 של "חוק וסדר: מדור מיוחד"; העונה השנייה של "נאשמים" תפתח לכם תיק ב-9 באוקטובר ב-yes; החלק הראשון של העונה הרביעית של "חופים של סודות" תחשוף אותם ב-10 באוקטובר בנטפליקס; העונה ה-21 של "NCIS" תעשה צדק ב-14 באוקטובר ב-HOT; העונה השנייה של "שרינקינג" תאבחן אתכם ב-16 באוקטובר באפל TV+; העונה השמינית של "מוקד 911" תענה לכם מיד ב-16 באוקטובר ב-yes; העונה השלישית של "סנגור במבחן" תמצה את הדין ב-17 באוקטובר בנטפליקס.

מתוך העונה השלישית של "עוצר נשימה", צילום: יחצ

וזה לא הסוף: העונה השנייה של "אלזבת'" תבלוש אחריכם ב-18 באוקטובר ב-yes; העונה השלישית של "כבאי קליפורניה" תחנוק את הלהבות ב-22 באוקטובר ב-yes; העונה החמישית של "נקודת שוויון" תסיים בתיקו ב-23 באוקטובר ב-yes; העונה השישית והאחרונה של "מה שקורה בצללים" תנעץ לכם יתד בלב ב-29 באוקטובר ב-yes; העונה השנייה של "החוק על פי לידיה פואט" תפצח את התעלומה ב-30 באוקטובר בנטפליקס; העונה השמינית והאחרונה של "S.W.A.T." תתלה את המדים ב-30 באוקטובר ב-yes; העונה השנייה של "הדיפלומטית" תסיר את החסינות שלה ב-31 באוקטובר בנטפליקס; העונה השביעית של "FBI" תגיע ב-31 באוקטובר ל-yes, ואילו העונה השישית של "FBI: המבוקשים" והרביעית של "FBI: אינטרנשיונל" יפציעו ב-31 באוקטובר ב-yes וב-HOT.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר