כוכב "ימי חיינו" הלך לעולמו

דרייק הוגסטין, ששיחק באופרת הסבון 38 שנים, נפטר בגיל 70 אחרי מאבק במחלה • בני משפחתו פרסמו הצהרה בעמוד האינסטגרם הרשמי של התוכנית וכתבו: "הוא התמודד עם האתגר בעוצמה ונחישות מדהימים"

דרייק הוגסטין ב"ימי חיינו". צילום: יוטיוב

דרייק הוגסטין, שגילם את דמותו של ג'ון בלאק באופרת הסבון המצליחה "ימי חיינו", הלך לעולמו אתמול (שבת), יום לפני שחגג 71. הוגסטין שיחק בסדרה משנת 1986 ועד יום מותו, להוציא הפסקה של שנתיים בין 2009 ל-2011.

בני משפחתו חלקו את החדשות המרות בעמוד האינסטגרם הרשמי של "ימי חיינו" וסיפרו על ימיו האחרונים: "בלב כבד אנו מודיעים על מותו של דרייק הוגסטין. אבחונו כחולה בסרטן הלבלב טלטל את עולמו, אבל הוא התמודד עם האתגר בעוצמה ובנחישות מדהימים. לאחר מאבק, הוא נפטר בשלווה כשהוא מוקף ביקיריו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Days of our Lives (@dayspeacock)

"הוא היה בעל, אבא ושחקן מדהים, שאהב להופיע עבור קהל התוכנית ולחלוק את הבמה יחד עם השחקנים וצוות ההפקה. אנחנו אוהבים אותו ונתגעגע אליו כל ימי חיינו".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Drake Hogestyn (@drakehogestyn)

הוגסטין הופיע לראשונה בסדרה ב-24 בינואר 1986 ושיחק בלא פחות מ-4,200 פרקים. קייסי דפייבה, ששיחקה לצידו של הוגסטין, ספדה לו בחשבון ה-X שלה: "נעצבתי מאוד לשמוע על מותו. דרייק היה אחד האנשים האדיבים ביותר שעבדתי איתם. היו לו חיים מדהימים וחסרונו יורגש. הוא הפך את העולם למקום טוב יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר