כוכבת "חברים" חושפת: "אבא שלי סירב לצפות בסדרה כי שיחקתי לסבית"

השחקנית ג'יין סיבט, שגילמה את קרול, גרושתו של רוס, חשפה כי אביה סירב לצפות בסיטקום המצליח בכיכובה מכיוון שהיא גילמה בה דמות הומוסקסואלית • "זה גרם למתח במשפחה שלי, זה היה שובר לב"

חברים. החיים מקבלים משמעות עמוקה יותר . צילום: באדיבות yes

כוכבת "חברים" ג'יין סיבט חשפה שאביה סירב לצפות בסדרה המצליחה מכיוון שהיא גילמה בה דמות לסבית, והיה מקיים מפגשי לימוד תנ"ך בלילות בהם הסדרה שודרה.

השחקנית כיכבה בתפקיד קרול ויליק בסדרה האהובה - גרושתו של רוס גלר (דמותו של דיוויד שווימר), אשר יצאה מהארון כלסבית לאחר הפרידה שלהם. בסופו של דבר היא מתחתנת עם אישה בשם סוזן בסדרה. כאשר חתונתן של בנות אותו המין הוצגה על המסך, היא יצרה היסטוריה כחתונה הלסבית הראשונה אי פעם ששודרה בטלוויזיה.

ג'יין סיבט לצד דיוויד שווימר ב"חברים", צילום: IMDB

בעוד שהיא גאה ברגע "פורץ הדרך" הזה, ג'יין הודתה לאחרונה שהדבר גרם למתח עצום בחייה האישיים - וכמעט פילג את משפחתה. היא התוודתה לאחרונה בפני "The Sun" שאביה הדתי לא הסכים עם גילום דמות לסבית על ידה, מה שהיה לדבריה "שובר לב".

"זה גרם למתח במשפחה שלי", היא אמרה. "הייתה לנו בעיה גדולה עם אבי שסירב לצפות בסדרה. זה היה שובר לב שהוא לא היה מוכן לצפות בה. הוא היה מקיים קבוצת לימוד תנ"ך בזמן שידור הסדרה כדי להבטיח שגם חבריו לא יצפו בה".

החתונה הלסבית הראשונה בטלוויזיה, צילום: IMDB

למרבה המזל, ג'יין אמרה שהוא "השלים עם זה בסופו של דבר" אחרי שהסנדק שלה כתב לו מכתב שבו סיפר עד כמה הוא גאה בה. "זה פיצח את זה עבור אבי. הוא חשב: 'רגע, לא ישפטו אותי על זה וזה יכול לעזור לאנשים'", היא הסבירה. "זה היה נהדר שהפצע הזה הגליד לפני שאבי נפטר".

ג'יין גם חשפה שהיא הייתה נתונה למתקפה של הערות נבזיות מאנשים ברחוב בגלל התפקיד. "הייתי אומרת שהייתה תמיכה ב-95 אחוזים. אבל פעם אחת טסתי לקנדה לצלם סרט של דיסני וילד צעק עליי מחלון בית הספר", היא נזכרה.

"קרול ורוס התמודדו עם גירושין והורות משותפת ללא מריבות", צילום: IMDB

"הוא צעק, 'לכי הביתה, לסבית אמריקנית', ואני פשוט אמרתי, 'וואו, אתה טועה בכל כך הרבה רמות, בוא למטה ותשוחח איתי'. הייתה עוד אישה מהכנסייה הישנה שלי שהתקשרה אליי והמשיכה לומר לי שאני אשרף בגיהינום".

למרות זאת, במבט לאחור, הכוכבת אמרה לסאן הבריטי שהיא גאה מאוד בהשתתפותה בסדרה. "זה היה פורץ דרך עבור דמות לסבית בטלוויזיה, אבל גם האופן שבו קרול ורוס התמודדו עם גירושין והורות משותפת ללא מריבות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר