רוני שגיא במופע הגמר של "אמריקה גוט טאלנט" . צילום: באדיבות סלקום טיוח

המתמודדת הישראלית הגיעה למקום השני ב"אמריקה גוט טאלנט"

גאווה לצד עצב גדול: רגע לאחר צילומי תוכנית ההכרזה על הגעתה למקום השני, בעודה על הבמה, התבשרה רוני שגיא כי אביה נפטר, והיא נאלצה להקדים את חזרתה ארצה • שגיא והכלב שלה רית'ם נתנו הופעות מוצלחות לאורך כל תוכנית הכישרונות וריגשו את השופטים סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה

[object Object]

הישראלית רוני שגיא הגיעה למקום השני בתוכנית "אמריקה גוט טאלנט". רגע לאחר צילומי התוכנית שבה הוכרז כי הגיעה למקום השני, בעודה על הבמה, התבשרה מאלפת הכלבים כי אביה נפטר, והיא נאלצה להקדים את חזרתה ארצה.

רוני והכלב שלה רית'ם נתנו הופעות מוצלחות לאורך כל תוכנית הכישרונות המצליחה וריגשו והלהיבו את ארבעת השופטים סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה. בלילה שבין אתמול להיום בארה"ב הוכרזו בשידור חי הזוכים בתוכנית.

רוני שגיא במופע הגמר, צילום: באדיבות סלקום טיוי

רגע ההכרזה:


רוני שגיא משתפת: "אבא שלי כל כך תמך בי בשלב האודישנים, אבל עבר תאונה והתמודד עם פגיעה מוחית, ומאז רק חיכינו וציפינו שמצבו ישתפר. התלבטתי אם להמשיך בתוכנית, לשלב ההופעות החיות, אבל אחותי אמרה לי שהוא לא יסלח לנו אם נוותר על ההזדמנות הזאת. ככל שהשלבים עברו, קיוויתי לנצח בתוכנית ולחזור הביתה כשהוא מרגיש טוב ונוכל לצחוק על איך הוא פספס את ההזדמנות לצפות בי בלייב על הבמה הגדולה בעולם.

רוני מדברת על אביה בראיון:

"ביום שאחרי שיחת הווידאו האחרונה שלי איתו, צולמה תוכנית התוצאות, ובעודנו על הבמה, לאחר ההכרזה, אחותי ניגשה אליי ואישרה לי את מה שכבר הרגשתי בפנים. זה היה הרגע הכי מורכב שחוויתי. מצד אחד כל ההתרגשות והגאווה והאושר על ההצלחה שלנו, ומהצד השני, לאבד את אבא שלי בלי היכולת להיות לידו כשזה קורה. אני מרגישה שהוא חיכה עד לרגע האחרון, לוודא שאוכל לסיים להופיע לפני שכבר לא אוכל, והידיעה על כמה הוא היה גאה בי אם יכול היה לראות - מחזקת אותי כל כך.

"לא זכינו בפרס הגדול, אבל זכינו בחוויה שתיזכר לנצח, ובאינספור הזדמנויות לעבוד קשה כדי להגיע הכי רחוק שאפשר. הייתי ישראלית גאה והפגנתי את הישראליות שלי. כולם ידעו מאיפה אני. למרות שאסור פוליטיקה - בעיניי זה לא פוליטי, זה אנושי. גם במסיבות עיתונאים, גם בראיונות, בכל הזדמנות שניתנה, דאגתי לחזור על זה שאני ישראלית וגאה במקום שממנו אני מגיעה".

העונה ה-19 של "אמריקה גוט טאלנט" משודרת רק בסלקום TV ובסמוך לשידור בארה"ב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו