חושבים שאתם יודעים הכל על "חברים"? עכשיו תוכלו להוכיח את זה

התוכנית המיתולוגית שחגגה לאחרונה 30 שנה לעלייתה, זוכה לשעשועון שלם שמוקדש רק לה • לפי היוצרים, גם המעריצים המכורים ביותר יתקשו לעמוד באתגרים שיוצבו בפניהם

חברים. צילום: צילום מסך

אם אתם חושבים שאתם מעריצי-על של "חברים", שיודעים הכל על הסיטקום האיקוני שחגג השנה את יום הולדתו ה-30, אם כי באווירה קודרת למדי, אז חבל שלא נבחרתם להשתתף בשעשועון הטלוויזיה החדש "Fast Friends", שמתבסס על הסדרה וצילומיו ייצאו לדרך בחודש הבא בניו יורק.

מדובר בהפקה רשמית בת ארבעה פרקים שתעלה במועד מאוחר יותר בשירות הסטרימינג MAX מבית אולפני וורנר ו-HBO, ושבה יידרשו נבחרות של מעריצי "חברים" מהשורה הראשונה להתמודד אלה מול אלה כדי להוכיח מה הם באמת שווים ויודעים כשהשעון מתקתק.

30 שנה ל"חברים", צילום: יח"צ

"ממירוץ שחוצה את הדירה של רייצ'ל ומוניקה לגיחה בדירת הרווקים של ג'ואי וצ'נדלר בדרך לתפוס כוס קפה ב'סנטרל פרק', המעריצים יחוו מחדש את הרגעים האהובים עליהם בזמן שהם יעמדו למבחן בסדרת אתגרי טריוויה, חידות ומשחקים שיקשו אפילו על הצופים הכי מכורים של 'חברים', על מנת להכתיר את המעריצים האולטימטיביים", נאמר בהודעת ההכרזה על השעשועון החדש, שגם יציג סצנות מאחורי הקלעים של "חברים" עצמה ותכנים נוספים.

המזרקה מסצנת הפתיחה של "חברים", צילום: צילום מסך

הפרויקט, אגב, יצולם בלוקיישן הניו יורקי של The Friends Experience - אטרקציה תיירותית מיוחדת שנפתחה לאחרונה לרגל חגיגות ה-30 של הסדרה, ובה מוזמנים המעריצים לבקר בסטים משוחזרים של "חברים", להתרשם מאביזרי תפאורה מקוריים וליהנות מפעילויות נוספות ברוח הסיטקום (שלוחות נוספות של האטרקציה פתוחות כעת למבקרים גם בלאס וגאס ובבוסטון, כמו גם בכמה ערים מחוץ לארה"ב כמו לונדון, פריז, סאו פאולו וסידני, אם מישהו בסביבה). אז רגע, באיזה פרק התארח בראד פיט, ובאיזה מועדון הוא היה חבר?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר