"תעזבו אותם בשקט": הסדרה של "הארי פוטר" ממשיכה לעורר סערה

למרות שהשחקנים הראשיים עוד לא לוהקו והצפי לעלייה רחוק מאוד, הסדרה החדשה של HBO שתבוסס על סדרת הספרים, עושה הרבה רעש • "למה לעשות את זה? הסרטים היו נפלאים", אומר כעת בנו של אחד מכוכבי הסרטים המקוריים

מתוך "הארי פוטר ומסדר עוף החול". צילום: באדיבות yes

סדרת הטלוויזיה החדשה של הארי פוטר מבית HBO ממשיכה לעורר מחלוקות, והפעם אלה לא "המעריצים" שמתלוננים על המגדר והמוצא האתני של השחקנים, אלא דווקא בנו של אחד מכוכבי סדרת הסרטים המקורית: השחקן האנגלי המוערך ג'ארד האריס ("מד מן", "צ'רנוביל", "המוסד"), בנו של השחקן המנוח ריצ'ארד האריס, שגילם את אלבוס דמבלדור בשני סרטי "הארי פוטר" הראשונים - "אבן החכמים" ו"חדר הסודות" - עד שהלך לעולמו ב-2002 והוחלף על ידי מייקל גמבון.

מעוררת שערוריה, צילום: AP

האריס הבן נשאל השבוע בראיון שהעניק לעיתון הבריטי "אינדיפנדנט" אם הוא היה רוצה להיכנס לנעליו הגדולות של אביו בסדרה החדשה ולסגור מעגל, אך תשובתו היתה נחרצת למדי: "לא, תודה. למה לעשות את זה? אני לא מבין. הסרטים היו נפלאים - תעזבו אותם בשקט", תהה האריס בן ה-63, אולם באותה נשימה גם נאלץ להודות שיש לסדרת הטלוויזיה הזדמנות להביא למסך הקטן חלקים ניכרים מהספרים שבסופו של דבר לא מצאו את דרכם לסאגה הקולנועית שוברת הקופות.

מתוך הסרט "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן", צילום: באדיבות yes

כל אחת מעונות הסדרה צפויה להתמקד בספר ספציפי או בשנת לימודים אחרת בהוגוורטס, כך שיהיו לעלילות הרבה יותר זמן לנשום. צילומי הסדרה צפויים לצאת לדרך בשנה הבאה, והחיפושים אחר השחקנים הצעירים שיגלמו את הארי, הרמיוני, רון ויתר תלמידי הוגוורטס נמצאים בעיצומם. לפיכך, הצפי הוא כי הגרסה הטלוויזיונית של "הארי פוטר" לא תושק לפני 2026.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר