כוכבי הסדרה המיתולוגית התאחדו למען תמיכה בקמלה האריס

חברי הקאסט של הסדרה "סקנדל" תרמו את חלקם למאבק, והגיעו לתמוך במועמדת לנשיאות באירוע במישיגן • קרי וושינגטון, תומכת נלהבת של האריס, דיברה אל המעריצים: "הדמויות שלנו לא אמיתיות. אתם האנשים האמיתיים שעושים את העבודה ומגנים על המדינה הזאת"

קרי וושינגטון כאוליביה פופ ב"סקנדל". צילום: ABC

לאיחוד כזה לא ציפינו: רבים מכוכבי "סקנדל", סדרת המתח הפוליטית המצליחה מבית היוצר של שונדה ריימס ששודרה בעשור הקודם במשך שבע עונות, חזרו אתמול (ראשון) לשתף פעולה - אבל לא בסדרת המשך וגם לא בספיישל טלוויזיוני חד פעמי, אלא מסיבה אחרת לגמרי.

קרי וושינגטון, הכוכבת הראשית של הסדרה שגילמה בה את מומחית ניהול המשברים אוליביה פופ, חברה לטוני גולדווין (פיץ'), גיירמו דיאז (האק), בלאמי יאנג (מלי), קייטי לווס (קווין), סקוט פולי (ג'ייק), פורשיה דה רוסי (אליזבת'), ג'ורג' ניוברן (צ'ארלי), ג'ף פרי (סיירוס), קורניליוס סמית' ג'וניור (מרקוס) ודן בוקטינסקי (ג'יימס) - כדי לתמוך בקמפיין הבחירות של קמלה האריס.

הקאסט המאוחד יצא לסיבוב על אוטובוס זכויות הרבייה ("Reproductive Freedom Bus") של האריס במדינת מישיגן, כדי לעורר מודעות לאג'נדה של סגנית הנשיא המכהנת, התומכת בזכות לביצוע הפלות, ולשאת דברים בפני המעריצים.

עיתון ה"דטרויט ניוז" דיווח כי השחקנים, ובראשם וושינגטון, שהינה תומכת נלהבת של האריס, הזהירו את הקהל כי דונלד טראמפ ינסה לאסור על קיום הפלות בארה"ב אם יזכה בבחירות. "אם מישהו מכם שואל את עצמו מה לעאזאזל הקאסט של 'סקנדל' עושה במישיגן, אעזור לכם להבין", אמרה וושינגטון במפגש הפוליטי. "במהלך הקריירה שלי, כשהתפתח משהו חשוד או בעייתי, ראיתי שהשם שלי מתחיל להיות טרנדי ברשתות החברתיות. אנשים היו אומרים 'אוליביה פופ, את חייבת לטפל בזה'. אבל האמת היא שהדמויות שלנו לא אמיתיות. אתם האנשים האמיתיים שעושים את העבודה ומגנים על המדינה הזאת בתקופה שבה אנחנו כל כך פגיעים", קראה השחקנית.

יודעת לגייס אותם. קמלה האריס ואופרה ווינפרי, צילום: REUTERS/Kevin Lamarque

וושינגטון המשיכה בדבריה: "(אם לא תבחרו בהאריס), נתעורר לסיוט של נשיא שכבר היה לנו ושאנחנו יודעים שבא לפגוע בזכויות שלנו. (אדם) שבעקביות תקף בבית המשפט את זכויות הרבייה והקשה מאוד על נשים לקבל טיפול רפואי מציל חיים", כך לפי וושינגטון.

לאחר מכן, יש לציין, צוות הקמפיין של טראמפ הכחיש את טענותיהם של כוכבי הסדרה והדגיש כי המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב אינו מתכוון לקדם חוק לאיסור הפלות.

היום (שני) יגיע תורו של השחקן אדם סקוט, כוכב הסדרות "מחלקת גנים ונוף" ו"ניתוק", לעלות על האוטובוס של קמלה ולתרום את חלקו בהעברת המסרים שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר