מתוך העונה השלישית של "עוצר נשימה". צילום: יחצ

צפו: נטפליקס ממשיכה להכות בצופים שלה בבטן הרכה

העונה החדשה של "עוצר נשימה", שמסתמנת כעצובה, קודרת ונועזת יותר מקודמותיה, תושק בענקית הסטרימינג ב-3 באוקטובר ותמשיך את סיפור אהבתם של תלמידי התיכון צ'ארלי וניק • לפניכם הטריילר החדש והמלא שנחשף

[object Object]

כחלק משבוע ההכרזות והחשיפות המיוחד שלה, Geeked Week, שיגיע לשיאו ביום שישי הקרוב באירוע מעריצים גדול שיתקיים באטלנטה, העניקה אמש (שלישי) נטפליקס הצצת בכורה לעונה השלישית של דרמת ההתבגרות הלהט"בית עטורת השבחים שלה, "עוצר נשימה", עם טריילר רשמי ראשון.

העונה החדשה, שמסתמנת כעצובה, קודרת ונועזת יותר מקודמותיה, תושק בענקית הסטרימינג ב-3 באוקטובר ותמשיך את סיפור אהבתם של תלמידי התיכון צ'ארלי (ג'ו לוק) וניק (קיט קונור). כפי שנראה בטריילר, צ'ארלי מתמודד עם בעיות נפשיות ואילו ניק מתקשה לעזור לו, כאשר גם חבריהם עומדים מול אתגרים משלהם. "צ'ארלי וניק מוכנים לעבור לשלב הבא בקשר ביניהם", נכתב בסינופסיס שמלווה את הטריילר של העונה החדשה. "הם מתקרבים זה לזה מכל בחינה, אבל מתמודדים עם האתגר הגדול ביותר עד כה".

"עוצר נשימה", צילום: נטפליקס

כמו כן, לעונה השלישית של "עוצר נשימה" מצטרפות שלוש דמויות חדשות ומשמעותיות, שמגולמות על ידי שחקנים מוכרים יחסית: אדי מארסן ("ריי דונובן", "חופשייה ומאושרת", "שבעה ימים באנטבה") ישחק את הפסיכולוג של צ'ארלי; ג'ונתן ביילי ("ברידג'רטון", "ברודצ'רץ'", "שותפים למסע") יגלם גבר מושך שצ'ארלי מפתח קראש עליו; ואילו היילי אטוול ("הסוכנת קרטר", "הדוכסית", "עמודי תבל") תהיה דודתו של ניק.

בימים הקרובים צפויה נטפליקס להציג טריילרים חדשים ולצאת בהכרזות נוספות בנוגע לסדרות כמו "דברים מוזרים", "ונסדיי", "מראה שחורה", "משחק הדיונון", "סנדמן" ואחרות, כך שנהיה עם האצבע על הדופק.

"זו בוודאות עונה בוגרת יותר". "עוצר נשימה", צילום: נטפליקס

ואם כבר הזכרנו את ג'ו לוק, ממש היום מושקת בדיסני+ הסדרה "אגתה לאורך כל הדרך", הספינאוף של "וונדה-ויז'ן" שמתרחש ביקום הקולנועי של מארוול, ובו יש לשחקן הצעיר והמבטיח תפקיד מרכזי ומסתורי למדי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו