נחשף: העונה הבאה של סדרת הלהיט של נטפליקס עשויה להיות מאוד קשה לצפייה

טרם עליית העונה השנייה לאוויר, ריאן מרפי, יוצר אנתולוגיית הרוצחים הסדרתיים המצליחה שהביאה לעולם את "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר" - חשף פרטים ראשונים על העונה השלישית

"מפלצת: הסיפור של ג'פרי דאהמר". צילום: נטפליקס

מחרתיים (חמישי) תעלה בנטפליקס הסדרה "מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז" - שתהיה בעצם עונתה השנייה של אנתולוגיית הרוצחים הסדרתיים המצליחה ועתירת השבחים שהחלה ב-2022 עם "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר". אבל עוד טרם עליית העונה השנייה לאוויר, חשף אמש יוצר הסדרה, ריאן מרפי, פרטים ראשונים על העונה השלישית, שנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים.

מרפי סיפק את המידע המסקרן באירוע השקת "הסיפור של לייל ואריק מננדז" בלוס אנג'לס, וגילה כי העונה הבאה תעסוק ברוצח הסדרתי הידוע לשמצה אד גיין, אשר יגולם על ידי השחקן צ'ארלי האנם ("ילדי האנרכיה").

גיין, שמת ב-1984, היה מוכר בכינוי "הקצב מפליינפילד" (העיר במדינת ויסקונסין שבה גדל). הרוצח המתועב, שפעל בשנות החמישים ואף גנב גופות מבתי קברות וביצע בהן מעשים מחרידים, שימש השראה לכמה רוצחים דמיוניים מפורסמים, דוגמת נורמן בייטס מ"פסיכו", "פני עור" מ"המנסרים מטקסס" ו"באפלו ביל" מ"שתיקת הכבשים". גם דמות הרוצח "בלאדי פייס" מהעונה השנייה של "אימה אמריקנית" - סדרה נוספת מבית היוצר של ריאן מרפי - התבססה על גיין.

אד גיין, הרוצח עליו תתבסס הסדרה, צילום: GettyImages

טרם נמסר מי יככבו לצידו של האנם בעונה הבאה של "מפלצת", שככל הנראה תושק ב-2026, אבל אין ספק כי היא תהיה מצמררת וקשה לצפייה במיוחד.

ועוד בענייני נטפליקס: השבוע מקיימת ענקית הסטרימינג את אירוע ה"Geeked Week" שלה, שיגיע לשיאו ביום שישי בכנס מעריצים גדול שייערך באטלנטה. במהלך השבוע ובאירוע עצמו תחשוף נטפליקס פרטים חדשים על סדרות רבות ומצופות שלה, ביניהן "משחק הדיונון", "קוברה קאי", "אמילי בפריז" (שחודשה באופן רשמי לעונה חמישית) ו"ברידג'רטון" - שאתמול פורסמו תמונות ראשונות מעונתה הרביעית (בתצלום: לוק תומפסון כבנדיקט ברידג'רטון וירין הא כאהובתו סופי באייק). כמו תמיד, נהיה עם האצבע על הדופק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר