מייגן מרקל. צילום: AFP

קולגות מהתעשייה על מייגן מרקל: "העובדים מפחדים ממנה, היא גורמת להם לבכות"

חברים לעבודה של הדוכסית סיפרו על אווירה רעילה במיוחד שהיא משרה, שתומכת בסיפורים שמלווים אותה בשנים האחרונות • בין היתר, טענו שהיא "דיקטטורית על עקבים" ושכולם מפחדים ממנה • איך הנסיך הארי מגיב למוניטין של אשתו?

[object Object]

שמועות וספקולציות אודות אופיה הבעייתי של מייגן מרקל מלוות אותה עוד מהימים בהם היא והנסיך הארי היו חלק ממשפחת המלוכה. מאז השניים הספיקו לעשות ברקזיט, לעבור לגור בארצות הברית ולחתום על חוזה עתק עם נטפליקס.

ענקית הסטרימנג הודיעה לאחרונה על פרויקט חדש של בני הזוג, סדרת דוקו-ריאליטי שתעסוק בפולו, הספורט החביב על הארי. ההודעה יצאה שעות ספורות לאחר שקייט מידלטון הודיעה שסיימה טיפולים כימותרפיים, במה שנתפס כתזמון בעייתי.

מייגן מרקל, צילום: AFP

בסוף השבוע האחרון, פרסם ה"הוליווד ריפורטר" עדויות של קולגות שעובדים עם מרקל. בין היתר, קראו לה "דיקטטורית על עקבים שגורמת לגברים מבוגרים לבכות" וטענו שהיא משרה אווירה קשה בסביבת העבודה שלה.

"כולם מפחדים ממנה. היא מקטינה ומזלזלת באנשים ולא מוכנה לקבל עצות. במקביל, היא והארי עושים בחירות גרועות ומשנים את דעתם כל הזמן. הוא אדם מקסים ולבבי, אבל הוא מאפשר לה להתנהג בצורה הזו - והיא נוראית".

הארי ומייגן בקולומביה, צילום: AFP

מקור אחר הוסיף: "היא חסרת רחמים. צועדת בתקיפות על העקבים שלה, צועקת וזורקת פקודות לחלל האוויר". לבני הזוג יש היסטוריה בעייתית עם עובדים: העוזרת הבכירה והמזכירה הפרטית של מרקל עזבו בשנת 2021 ובחודש שעבר היה זה ראש הצוות של השניים, שעזב אחרי שלושה חודשים בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו