מהכלא ל"רוקדים עם כוכבים": הנוכלת שהונתה במיליונים מצטרפת לתוכנית האהובה

אנה דלבי, מי שהתחזתה ליורשת מיליונים והונתה בתי עסקים ואנשי עסקים עתירי ממון, מחליפה את הכלא ברחבת הריקודים ומצטרפת לקאסט העונה ה-33 של התוכנית בארה"ב

אנה דלבי. צילום: GettyImages

אנה סורוקין, הידועה גם בשם אנה דלבי, היא נוכלת מפורסמת שהצליחה לרמות בנקים, בתי עסקים, ואת חבריה הקרובים עתירי הממון כשהתחזתה ליורשת גרמנית. כעת היא מצטרפת לקאסט העונה ה-33 של "רוקדים עם כוכבים" בארה"ב.

סיפור ההונאה של דלביזכה לעניין נרחב וסיקור תקשורתי מקיף, והוביל גם ליצירת הסדרה המצליחה, "להמציא את אנה" ששודרה בנטפליקס בשנת 2022. היא נכלאה ב-2019 לאחר שהתחזתה ליורשת גרמנית ורימתה עסקים, בנקים ואנשי עסקים מהחברה הגבוהה בסכום של יותר מ-250,000 דולר. בפברואר 2021 השתחררה ממאסר, וחודש לאחר מכן במרץ 2021 נלקחה בחזרה למעצר על ידי רשויות ההגירה והמכס בגין שהייה במדינה מעבר לתקופת האשרה שלה. מאז שהתה במעצר בית עם פיקוח אלקטרוני ואיסור לעשות שימוש ברשתות החברתיות.

לאחרונה, כך לפי הדיווח באתר הרכילות פייג' סיקס, הנוכלת בת ה-33 שהפכה לאשת יחסי ציבור בתחום האופנה, הצליחה להשיג הקלה בתנאי המעצר כולל קבלת מספר ביטוח לאומי, הסרת איסור השימוש במדיה החברתית שנגזר עליה ואישור לנוע במרחב של 70 מייל מביתה באיסט ווילג' הכולל השתתפות בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בגרסתה האמריקאית שצילומיה מתקיימים בלוס אנג'לס.

"אני רוצה להודות למערכת בתי המשפט של ממשלת ארה"ב ובמיוחד לעורכי הדין שלי, ג'ון סנדווג וקתרין הונסטאד, על המאבק שלהם למען זכויות התיקון הראשון שלי," אמרה דלבי בתגובה להסרת איסור השימוש שלה במדיה החברתית, "ונרגשת לקבל שוב שליטה על הנרטיב שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר