כוכב "אבודים" חוזר ושחקנית "משחקי הכס" בתפקיד מסקרן: סדרות חדשות ושוות במיוחד

סדרות המתח החדשות של קייט וינסלט ואמיליה קלארק, כוכב "אבודים" מצטרף לספינאוף הבא של "ילוסטון", טריילר בכורה לדרמה הרפואית הסקסית של ריאן מרפי ורימייק קולנועי ללהיט האייטיז הקצבי • חמישה עדכונים הוליוודיים מהלילה

"Doctor Odyssey". צילום: יח"צ

1. קייט וינסלט תעטה חלוק מנתחים בסדרת הטלוויזיה החדשה "The Spot", שבה תגלם אשת רפואה מצליחה אשר בעלה חושד שהיא אשמה בתאונת פגע וברח קטלנית. המרדף אחר האמת סוחף את השניים למערבולת של תככים, מזימות וסודות אפלים, כי הרי אי אפשר אחרת. וינסלט גם תפיק את הסדרה, שעונתה הראשונה כבר הוזמנה וצפויה לעלות בשנה הבאה בשירות הסטרימינג הולו (בישראל בדיסני+).

קייט וינסלט, צילום: GettyImages

2. אמיליה קלארק יורדת מהדרקון ועולה על ה... פוני?! כוכבת "משחקי הכס" תופיע בתפקיד המרכזי בסדרת הריגול "Ponies", שתתרחש בתקופת המלחמה הקרה - מוסקבה של שנת 1977 ליתר דיוק - ותגלם את בי, מזכירה דוברת רוסית שעובדת בשגרירות האמריקנית בבירת ברית המועצות. לאחר שבעלה של בי נהרג בנסיבות מסתוריות, היא מגוייסת ל-CIA ויוצאת ביחד עם מזכירה-מרגלת נוספת לחשוף את הקונספירציה שהפכה אותן לאלמנות. שם הסדרה, אגב, אינו מתייחס לזן הסוסים המיניאטורי, אלא מדובר בראשי התיבות של "Persons Of No Interest" (ברבים), כאשר הכוונה היא למזכירות התמימות שאינן מעוררות חשד ודווקא בשל כך מקבלות הזדמנות לעקוץ ולנקום כסוכנות ביון.

אמיליה קלארק, צילום: GettyImages

3. כוכב "אבודים" מת'יו פוקס הצטרף ל"מדיסון", ספינאוף נוסף של "ילוסטון" שיעסוק במשפחה ניו יורקית אשר עוברת להתגורר במונטנה. פוקס יגלם רווק הרפתקן בשם פול ויופיע לצידם של פטריק ג'יי אדאמס ("Suits") ומישל פייפר, שהשתתפותם בסדרה הוכרזה מוקדם יותר החודש ויגלמו בנקאי ממולח ואת אם המשפחה בהתאמה. הצילומים צפויים לצאת לדרך כבר בימים הקרובים.

מת'יו פוקס, צילום: יוטיוב

3. רשת ABC השיקה את טיזר הבכורה של "Doctor Odyssey", הסדרה החדשה והסקסית של היוצר ריאן מרפי בכיכובם של ג'ושוע ג'קסון, דון ג'ונסון ופיליפה סו (המחזמר "המילטון"). העלילה תתרחש על ספינת קרוזים מפוארת ותתמקד בצוות הרפואי החטוב שלה, שמתמודד עם מקרי חירום רפואיים שיכולים לקרות רק בין הגלים. בתפקיד אורח: הזמרת שאניה טוויין. הסדרה תעלה מעבר לים בסוף ספטמבר, נא להצטייד במצופים.

5. אולפני סוני מתכננים לצלם רימייק לסרט המוזיקלי הביוגרפי "לה במבה", שגולל את סיפור חייו הקצרים של הזמר האמריקני ממוצא מקסיקני ריצ'י ואלנס - מחלוצי הרוק אנד רול הלטיני שנהרג ב-1959 בתאונת מטוס קל, כשהיה בן 17 בלבד. הסרט המקורי עלה לאקרנים ב-1987 ונחשב למוצלח במיוחד, ואילו הרימייק צפוי להציג פרטים חדשים על חייו ומותו של ואלנס שנחשפו בשנים שחלפו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר