צפו: זוהי הסדרה של נטפליקס שתמשיך את סיפורו של ג'פרי דאהמר

אחרי הצלחת הסדרה "מפלצת: הסיפור של ג'פרי דהאמר" של ריאן מרפי, הוכרז תאריך עליית העונה השנייה בענקית הסטרימינג • העלילה תעסוק באחים לייל ואריק מננדז, שהורשעו ברצח הוריהם • לפניכם הטריילר

אוון פיטרס בסדרה "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר". צילום: באדיבות נטפליקס

לאחר הצלחתה האדירה של "מפלצת: הסיפור של ג'פרי דאהמר", העונה הראשונה באנתולוגית הפשע של ריאן מרפי ואיאן ברנן, הוכרז תאריך שידור רשמי לעונה השנייה שעתידה לעלות בענקית הסטרימינג נטפליקס ב-19 בספטמבר.

"מפלצות: סיפורם של לייל ואריק מננדז" ("Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story") תעקוב אחר סיפורם המטלטל של האחים לייל ואריק מננדז, שהורשעו ברצח האכזרי של הוריהם בשנת 1996. על אף שטענת התביעה הייתה כי לייל ואריק מננדז רצחו את הוריהם כדי לרשת את עיזבונם, האחים טענו שפעלו מתוך פחד לאחר שנים של התעללות פיזית, רגשית ומינית. למרות שהם הורשעו ונדונו למאסר עולם ללא אפשרות לחנינה, הם ממשיכים לדבוק בטענותיהם עד היום. 

ניקולס אלכסנדר צ'אבז ("בית חולים כללי") וקופר קוך ("מחנה מסוכן") מובילים את הסדרה בתפקיד לייל ואריק מננדז, כשלצידם חאווייר ברדם ("ארץ קשוחה", "לפני שהלילה יורד") וקלואי סביני ("בנים אינם בוכים", "אמריקן פסיכו") שיגלמו את חוסה ומרי לואיז "קיטי" מננדז.

האחים מננדז בבית המשפט ב-1992 (ארכיון), צילום: AFP

בין השחקנים הנוספים בקאסט המרשים, ניתן למצוא את ניית'ן ליין ("כלוב הציפורים", "המפיקים", "רק רוצחים בבניין") בתפקיד דומיניק דאן, ארי גריינור ("הסופרנוס", "מורה רעה") כלזלי אברמסון, לזלי גרוסמן ("אימה אמריקאית") בתפקיד ג'ודאלון סמית', דאלאס רוברטס ("ישנן בנות", "האישה הטובה", "המתים המהלכים") בתפקיד ד"ר ג'רום אוזיל, פול אדלשטיין ("נמלטים", "מרפאה פרטית") בתפקיד דיוויד קון וג'ייסון באטלר הרנר ("אוזרק", "סיפורה של שפחה") בתפקיד הבלש לס זואלר.

אוון פיטרס בסדרה "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר", צילום: באדיבות נטפליקס

"מפלצת: הסיפור של ג'פרי דאהמר" בכיכובו של אוון פטירס, שזכה על גילום דמותו של דאהמר בפרס גלובוס הזהב, עלתה לשידור בנטפליקס בספטמבר 2022. הסדרה זכתה בתואר היוקרתי "הסדרה השנייה הפופולרית ביותר בכל הזמנים של נטפליקס" כחודש בלבד לאחר עלייתה.

במרכז הסדרה עמד הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר, הידוע גם כ"קניבל ממילווקי", שרצח 17 גברים בין השנים 1978 ל-1991. דאהמר ביצע בגופותיהם מעשים מגונים, ביתר אותן, שמר איברים כרותים במקרר ובארונות בביתו, ואף בישל וטעם מהבשר של קורבנותיו. ב-1992 הורשע ב-15 מעשי רצח ונידון ל-15 מאסרי עולם. לאחר מכן, נידון למאסר עולם נוסף על רצח נוסף שביצע באוהיו. ב-28 בנובמבר 1994 הוכה למוות על ידי אסיר אחר בבית הסוהר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר