ענקית השידור האמריקנית תפיץ לשידור בעולם את סדרת הדרמה של yes על טבח 7 באוקטובר

"שחר אדום", המתמקדת בסיפוריהם של אלו שהצליחו לשרוד ואלו שחירפו נפשם, תופק על ידי FOX אינטרטיימנט במשותף עם החברה הישראלית • על הבימוי אמון יוצר הסדרה עודד דוידוף

"שחר אדום". צילום: באדיבות yes

מה שלא עושה ההסברה הישראלית בעולם עושה היצירה המקומית שתנסה לדברר ולהציג את המציאות שלנו ותקבל במה מעבר לים. סדרת הדרמה של yes על אירועי מתקפת הטרור של 7 באוקטובר, "שחר אדום", תופק על ידי ענקית השידור האמריקנית FOX אינטרטיימנט במשותף עם yes ותופץ לשידור בעולם.

בסדרה, אותה יצר דניאל פינקלמן יחד עם עודד דוידוף שגם ביים, בהפקת החברות זואה פילמס וספארקס גו, משתתפים יובל סמו, יעל אבקסיס, נעמי לבוב, סוול אריאל, נווה צור ועוד, וכל פרק מתמקד באירוע אחר, המציג את סיפורם וגבורתם של אלו שהצליחו לשרוד ואת אלו שחירפו נפשם והצליחו להציל אנשים מהזוועות.

בין הסיפורים בפרויקט: שלושה מתנדבים חרדים באמבולנס בודד בתוך אחת מהזירות המדממות ביותר בדרום ישראל, על פי סיפורו של המתנדב אבי ג'אן מאיחוד הצלה שירד עם חבריו באמבולנס כדי להציל חיים בדרום אותו יגלם יובל סמו; בית משפחת תעסה במושב נתיב העשרה, בו שני הורים פרודים חיים בדירות צמודות ומקריבים את הכל כדי להגן על חיי ילדיהם; סבין תעסה, שבן זוגה לשעבר נהרג כשקפץ על רימון, ותגולם על ידי יעל אבקסיס; סיפורה של רוכבת האופניים איה מידן מקיבוץ בארי המסתתרת יחד עם צעיר בדואי בשדות הקיבוץ כשהם מוקפים מחבלים, אותה תשחק נעמי לבוב ועוד. על הבימוי אמון יוצר הסדרה עודד דוידוף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר