מלך הטלוויזיה של הוליווד חוזר עם 4 סדרות שלא תרצו לפספס

היוצר ריאן מרפי, שנטש בשנה שעברה את נטפליקס לטובת חוזה עתק בדיסני, שוקד בימים אלה על לא פחות מארבעה פרויקטים חדשים • לפניכם כל מה שצריך לדעת עליהם

"גרוטסקרי". צילום: יח"צ

אימה? ספורט? או אולי דווקא דרמת בית חולים מטלטלת או סאגת בית משפט סוערת? היוצר ריאן מרפי, שנטש בשנה שעברה את נטפליקס לטובת חוזה עתק בדיסני, שוקד בימים אלה על לא פחות מארבעה פרויקטים חדשים, עתירי כוכבים ושונים לגמרי זה מזה עבור המעסיקים החדשים שלו - כאשר שניים מהם יעלו לשידור בצפון אמריקה כבר בחודש הבא. לאחרונה התקבלו עדכונים על כל אחת מהסדרות המדוברות, אז קיבצנו אותן יחד ופירטנו מעט על כל הפקה כדי לעשות קצת סדר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת:

המיוזעת: "סיפור ספורט אמריקני"

מה הסיפור שלה: אנתולוגיית ספורט חדשה בפורמט של "סיפור אימה אמריקני" ו"סיפור פשע אמריקני" מבית היוצר של מרפי. עלילת העונה הראשונה מבוססת על סיפור אמיתי ומתארת את עלייתו ונפילתו של כוכב הפוטבול האמריקני ארון הרננדז, ששיחק בליגת ה-NFL בארה"ב במשך שלוש עונות עד שנעצר, נשפט, הורשע ונכלא בגין רצח, ולבסוף התאבד בתאו בשנת 2017. הטריילר המלא הראשון של הסדרה הושק אתמול.

מי מככבים: ג'וש אנדרס ריברה כהרננדז, ופטריק שוורצנגר ככוכב הפוטבול טים טיבו.

מתי היא עולה: 17 בספטמבר.

"סיפור ספורט אמריקני", צילום: יח"צ

המפחידה: "גרוטסקרי"

מה הסיפור שלה: "סיפור ספורט אמריקני" אמנם מתרחשת בעולם הפוטבול, אבל בסדרת האימה "גרוטסקרי" (Grotesqerie) משתתף כוכב פוטבול אמיתי - לא אחר מטרוויס קלסי, הצמוד של טיילור סוויפט, בתפקידו הראשון כשחקן. תמצית העלילה: סדרת פשעים מחרידים מערערת את שלוותה של קהילה אמריקנית קטנה, והבלשית לואיס טריון מרגישה שהמעשים האלה קשורים אליה, כאילו שמישהו - או משהו - מתגרה בה. היא נעזרת בנזירה עם רקע מסתורי כדי לפצח את התעלומות, ואז הדברים באמת מתחילים להסתבך.

מי מככבים: ניסי נאש ("מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"), קורטני בי ואנס ("חוק וסדר", "אמריקה נגד או.גיי סימפון: סיפור פשע אמריקני"), טראוויס קלסי ואחרים.

מתי היא עולה: 25 בספטמבר.

הרפואית: "דוקטור אודיסי"

"דוקטור אודיסי", צילום: יח"צ

מה הסיפור שלה: דרמה שמתרחשת על ספינת קרוזים מפוארת ועוקבת אחר מעללי הצוות הרפואי שלה, שככל הנראה ייאלצו להתמודד עם לא מעט מקרים משונים.

מי מככבים: ג'ושוע ג'קסון ("דוסון קריק", "חיזור גורלי", "דוקטור מוות"), שון טיל ("סקינס"), פיליפה סו ("דופסיק") ודון ג'ונסון הוותיק.

מתי היא עולה: טרם פורסם תאריך, אבל ככל הנראה ב-2025.

המשפטית: "All’s Fair"

"All’s Fair", צילום: יח"צ

מה הסיפור שלה: אין כרגע הרבה פרטים, אולם ידוע כי מדובר בדרמה משפטית שמתמקדת במשרד עורכי דין שבו רוב, אם לא כל העובדות שלו, הן נשים.

מי מככבות: גלן קלוז, שרה פולסון, נעמי ווטס, ניסי נאש וקים קרדישיאן. האלי ברי היתה אמורה להשתתף גם היא, אך פרשה מהפרויקט לפני שבועות אחדים.

מתי היא עולה: 2025.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר