לקראת העונה הרביעית: 9 עובדות שלא ידעתם על סדרת הלהיט של נטפליקס

"אמילי בפריז", הקומדיה הרומנטית האהובה של נטפליקס, חוזרת, וככל הנראה צפויה לנו התפתחות מעניינת בעלילת הסדרה • לכבוד העונה החדשה החלטנו לחזור לעונות הקודמות ולמאחורי הקלעים, ולחשוף כמה פרטי טריוויה שיפתיעו אתכם

"אמילי בפריז". צילום: באדיבות נטפליקס

תגידו בונז'ור! העונה החדשה של "אמילי בפריז", הקומדיה הרומנטית המצליחה של נטפליקס, מתחילה מחר (חמישי), כשכולנו מחכים לראות מה צופן העתיד של אשת השיווק האופנתית ושל חבריה הצרפתים.

נראה שהעונה הקרובה של הסדרה תהיה גדושה ועמוסה באירועים מעניינים, עד כדי כך שהעונה תפוצל לשני חלקים: החלק הראשון יעלה מחר (15 באוגוסט), והחלק השני יעלה ב-12 ספטמבר. 

"אמילי בפריז", צילום: באדיבות נטפליקס

כזכור, לפני כמה חודשים עלו ספקולציות שונות בנוגע לעונה הבאה של הסדרה, שבעקבות האולימפיאדה בפריז נאלצה להעביר את סט הצילומים שלה לאיטליה, ולכן חלק נכבד מהעלילה יתרחש ככל הנראה ברומא, שכן השחקנית הראשית לילי קולינס רמזה: "אל תתפלאו למצוא את אמילי בחג בעיר רומא".

לכבוד העונה החדשה החלטנו לחזור לעונות הקודמות ולמאחורי הקלעים, ולחשוף את העובדות המעניינות ביותר על הסדרה, כאלו שכנראה יפתיעו גם אתכם. 

1. שף גבריאל היה שף גם במציאות

השף גבריאל, או יותר נכון השחקן והדוגמן הצרפתי לוקאס בראבו, היה שף בחיים האמיתיים לפני הסדרה. בראיון ל-Entertainment Weekly, השחקן אמר: "לפני כמה שנים עבדתי בבר ואחד הסו-שפים עזב, אמרתי להם 'אני לא חושב שאני יכול ללמוד עוד משהו בבר. האם אני יכול לעזור לכם?', לאחר מכן הפכתי לסו-שף ועבדתי באותו הבר במשך חודשיים". 

לוקאס בראבו כשף גבריאל ב"אמילי בפריז", צילום: IMDB

2. לילי קולינס מגיעה ממשפחה מפורסמת מאוד

לילי קולינס, השחקנית שמגלמת את אמילי קופר, נולדה למשפחה של כוכבים. אביה הוא לא אחר מאשר המוזיקאי האייקוני פיל קולינס. בנוסף, קולינס נישאה לפני כשלוש שנים לבמאי האמריקני צ'רלי מקדואל, שהוריו הם המוזיקאית מרי סטינבורגן והשחקן הבריטי מלקולם מקדואל.

פיל קולינס, צילום: משה שי

3. "אמילי בפריז" ו"סקס והעיר הגדולה" הן למעשה סדרות אחיות

היוצר של "אמילי בפריז" ו"סקס והעיר הגדולה", דארן סטאר, שיצר גם את "בוורלי הילס 90210" ו"מלרוז פלייס", יצר בכוונה הקבלות רבות בין "אמילי בפריז" לבין "סקס והעיר הגדולה". 

סטאר הביא כמה מעמיתיו הוותיקים לסט של "אמילי בפריז", כולל פטרישיה פילד שהייתה מעצבת התלבושות של "סקס והעיר הגדולה". אחד הרפרנסים המעניינים שיצרו יחד הוא חצאית הטוטו שלבשה אמילי, המשקפת את זו שלבשה קארי בפתיח של הסדרה האייקונית.

חצאית הטול של קארי בראדשו ב"סקס והעיר הגדולה", צילום: מתוך פתיח הסדרה

4. ללילי קולינס יש כישורי שליטה טובים מאוד בצרפתית

למרות שבסדרה אמילי שוברת את השיניים במטרה ללמוד צרפתית ומעידה על כישורי השפה המינימליים שלה, קולינס למעשה גדלה עם אחים למחצה דוברי צרפתית ולמדה צרפתית בבית הספר. לעומתה, אשלי פארק, שמגלמת בתוכנית את מינדי דוברת הצרפתית השוטפת, לא דוברת אותה כלל. 

אשלי פארק לצד לילי קולינס, צילום: גטי אימג'ס

5. הדמות של מינדי לא הייתה אמורה להיות זמרת

השחקנית אשלי פארק היא למעשה הסיבה שמינדי יכולה לשיר בתוכנית. פארק כיכבה בעבר במחזות זמר מצליחים בברודוויי, ויוצר הסדרה דארן סטאר רצה לנצל את כישוריה. לכן הפך את הדמות שלה למוזיקאית והוסיף לה סצנות שירה.

6. לילי קולינס התגוררה בפריז - וחשבה שעובדים עליה

כדי להתכונן לתפקיד, לילי קולינס התגוררה בפריז במשך מספר חודשים בדירה דומה לזו של אמילי. השחקנית שיתפה שקרו לה מספר דברים מוזרים במהלך שהותה בפריז, החל מצואה של כלבים שנכנסה לדירתה ועד להפסקת המים החמים שלה במשך שבועיים, דברים שקרו גם לדמות שלה על המסך. זה קרה באופן כל כך הזוי שהיא החלה לחשוד שצוות הסדרה עובד עליה - אבל הכל היה מקרי בהחלט.

לילי קולינס התגוררה בפריז במשך מספר חודשים בדירה דומה לזו של אמילי, צילום: נטפליקס

7. השחקנים הפכו לשותפים לדירה במהלך הצילומים

לוקאס בראבו (גבריאל), אשלי פארק (מינדי) וסמואל ארנולד (ג'וליאן) חלקו יחד דירה בפריז במהלך צילומי הסדרה. השלושה דיברו בפתיחות על איזו חוויה מהנה זו הייתה עבורם וסיפרו על ההרפתקאות שלהם ועל החברות ביניהם.

8. אנטואן מוכר לכם?

אם השחקן וויליאם אבאדי, שמגלם את אנטואן למברט, נראה לכם מוכר, זה כי הוא שיחק בתוכנית הפופולרית "אחת שיודעת" (Gossip Girl), שם גילם את רומאן, בן הזוג של אביה של בלייר.

וויליאם אבאדי, צילום: IMDB

9. בית האופרה בפריז נסגר ללילה בשביל צילומי הסדרה

הסצנה בעונה הראשונה שבה אמילי הולכת לאופרה כדי לדבר עם המעצב פייר קאדו צולמה באמת באופרה גרנייה, אחד הבניינים המרהיבים בפריז. "יצא לנו לצלם כל הלילה בבית האופרה של פריז, וזה היה כל כך אבסורדי", אמרה קולינס בראיון. "התרוצצתי בבית האופרה של פריז בנעלי בית של מלון ובשמלה הזו. אפילו אנשי הצוות שנולדו בצרפת, וחלקם מפריז, אמרו שהם מעולם לא חוו את העיר כך", אמרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר