חכו לזה: נטפליקס בבשורה משמחת למעריצי "משחק הדיונון"

שלוש שנים אחרי שכבשה את הצופים, ענקית הסטרימינג חשפה את תאריך ההשקה של העונה השנייה של סדרת הלהיט שלה • ההכרזה התבצעה באמצעות טיזר קצרצר ומסקרן

"משחק הדיונון". צילום: נטפליקס

מוכנים לסיבוב נוסף של הטורניר הקטלני בעולם? נטפליקס חשפה אמש (רביעי) את תאריך ההשקה של העונה השנייה של "משחק הדיונון".

"משחק הדיונון", צילום: מתוך הסדרה

תאריך עליית העונה החדשה בסדרת הלהיט הוא 26 בדצמבר. ההכרזה התבצעה באמצעות טיזר קצרצר שמציג תחרות ריצה, שבמהלכה צונחים המתחרים המבולבלים על הקרקע בזה אחר זה. על הפודיום ברקע ניצבות כמה דמויות מוכרות ומפחידות, עוטות מסכות שחורות וחליפות ורודות, ובמרכזן ניצב הפרונט מן - הנבל הגדול של הסדרה ומי שמפקח על הטורניר, ששואל: "חלפו שלוש שנים, רוצים לשחק שוב?". לאחר מכן, כעקיצה ברורה לעבר האולימפיאדה, מוצג הכיתוב "המשחק האמיתי מתחיל". בסוף הסרטון יש חשיפה מפתיעה נוספת: העונה השלישית והאחרונה של סדרת הלהיט הדרום-קוריאנית תושק ב-2025.

אף שנטפליקס עדיין שומרת את רוב הפרטים על העונה השנייה של "משחק הדיונון" קרוב לחזה, ידוע כי סונג ג'י-הון (לי יונג-ג'ה), גיבור הסדרה, ישוב לטורניר נוסף כדי לנקום בפרונט מן (לי ביונג-הון) ובחבריו המסתוריים. דמויות חוזרות נוספות הן "איש המכירות" שמגייס את המתמודדים למשחק (גונג יו), והוואנג גון-הו - השוטר שהסתנן לטורניר כדי לחפש את אחיו האובד (ווי הא-ג'ון).

מתוך הסדרה "משחק הדיונון", צילום: נטפליקס

העונה הראשונה של "משחק הדיונון" ממשיכה לשמור על מעמדה כסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס בכל הזמנים, לפי דירוג המתבסס על שעות צפייה מצטברות במהלך 91 הימים הראשונים להשקת העונה. לשם ההמחשה, תשעת הפרקים של "משחק הדיונון" ששודרו עד כה צברו יחד 2,205,200,000 שעות צפייה (2.2 מיליארד לא פחות), לעומת העונה הרביעית של "דברים מוזרים" עם 1,838,000,000 שעות, והעונה הראשונה של "ונסדיי" עם 1,718,800,00 שעות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר