זו השחקנית הישראלית הנוספת שמצטרפת לסדרה של סקורסזה

אילנית בן-יעקב לוהקה לפרויקט החדש של הבמאי הנודע והמוערך • כידוע, וכפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", מדובר בפרויקט דוקו-דרמה טלוויזיוני שיעסוק בדמויות קדושות לנצרות, חלקן מהתנ"ך, וביניהן ישו ומריה

מרטין סקורסזה . צילום: Melinda Sue Gordon, יח"צ

ליהוק מהסרטים: אילנית בן-יעקב לוהקה לסדרה של מרטין סקורסזה, שמחפש שחקנים ישראלים, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום".

לאחרונה התקיימו בישראל אודישנים לפרויקט החדש של הקולנוען ההוליוודי המוערך, זוכה פרס האוסקר. מדובר בפרויקט דוקו-דרמה טלוויזיוני שיעסוק בדמויות קדושות לנצרות, חלקן מהתנ"ך, וביניהן ישו ומריה.

בפנים. בן-יעקב, צילום: איתמר שיקלר

מתוך עשרות השחקנים שהתייצבו באודישנים שמתקיימים בימים אלה זומנו שחקנים ישראלים שילוהקו ל-15 דמויות בסדרה. על הליהוק בארץ אחראית רותי בלום. הצילומים מתקיימים בימים אלה במרוקו, והסדרה תשודר ברשת "פוקס ניישן".

לאחרונה התראיינה בן-יעקב ל"ישראל היום" על השתתפותה בסדרת המתח החדשה "האמת" של כאן 11 שמתכתבת עם סיפור הירצחה של תאיר ראדה ז"ל. בין היתר אמרה: "ברור שגם אני מכירה את הסיפור שהיווה השראה לסדרה הזאת. צללתי בזמנו לתוך הפרשה, אבל מההתחלה היה ברור שהסדרה לא מחפשת להיאחז בסיפור הזה והוא רק נקודת התחלה לצאת ממנה, כדי לספר סיפור שמדבר על איך אירוע כזה משפיע על עיירה שלמה ומטלטל את הקהילה".

אמיתי קדר, צילום: אילן בשור

לאחרונה התראיין ל"ישראל היום" גם השחקן אמיתי קדר, שגם הוא לוהק לסדרה של סקורסזה ויגלם את המלך הורדוס. בין היתר אמר: "אין ספק שלהיות שותף לסדרה בינלאומית כזאת, דווקא בתקופה הזאת, סדרה שמצטלמת במרוקו, זה מאוד מרגש ובעל משמעות חזקה. קיבלתי את הטקסט, אני לומד אותו וטס עוד 10 ימים לצילומים - נסיעה אליה אני יוצא בגאווה גדולה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר