אלו 10 סדרות הטלוויזיה הנצפות ביותר כרגע

אתר בסיס הנתונים המוביל IMDB מפרסם בקביעות את רשימת תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות בעולם, בהסתמך על אלגוריתם דירוג הצופים שלו • אז מה הן עשר הסדרות הכי לוהטות נכון להיום ואיפה אפשר לצפות בהן בישראל? • הנה המצעד המעודכן

"ברידג'רטון". צילום: נטפליקס

מתלבטים באיזו סדרה לצפות כרגע? תוהים מה יהיה הבינג' הבא שלכם? שוקלים אם כדאי להשקיע זמן ומאמץ בסדרה כלשהי, שאולי תתגלה כפלופ עצבני? אתר בסיס הנתונים המוביל IMDB מפרסם בקביעות את רשימת סדרות הטלוויזיה הכי פופולריות (אך לא בהכרח טובות, חשוב להדגיש) בעולם, בהסתמך על אלגוריתם דירוג הצופים שלו. אז מה הן עשר הסדרות הכי לוהטות של IMDB נכון להיום, 10 ביולי, ואיפה אפשר לצפות בהן בישראל?

הנה המצעד המעודכן:

1. "הבנים" (אמזון פריים וידאו) - העונה הרביעית והלפני אחרונה של סאטירת גיבורי העל האלימה ופורצת הגבולות הזו, עם תומר קאפון באחד התפקידים הראשיים, היא, לפחות לפי IMDB, הסדרה הכי פופולרית בעולם כיום. היא אמנם לא מתאימה לבעלי לב ו/או קיבה חלשים, אולם בהחלט מצדיקה את המעמד.

2. "בית הדרקון" (yes, HOT, סלקום TV) - ייתכן שסדרת הפריקוול של "משחקי הכס", כיום בעונתה השנייה, אולי לא משתווה לסדרת האם (או לפחות לעונות הראשונות שלה), אבל גם היא מספקת את הסחורה ונהנית מרייטינג ומבאזז אדיר.

3. "הדוב" (דיסני+) - עם יד על הלב, העונה השלישית של הדרמה הקומית (או שמא הקומדיה הדרמטית?) הקולינרית הזו לא עמדה ברף שהציבו שתי העונות הקודמות, שכן יש שיגידו שהיא איטית יותר, אך עדיין מדובר ביצירת מופת אנינת טעם. טרם צפיתם? עשו טובה ותתחילו בעונה הראשונה. בתיאבון.

4. "האקוליט" (דיסני+) - העונה הראשונה (והיחידה?) של הפריקוול של "מלחמת הכוכבים" אולי לא מתגאה בביקורות טובות במיוחד ולא יורדת טוב בגרון של מעריצי סטאר וורז שרופים, אבל היי, אם ממשיכים לצפות בה, מה זה משנה?

5. "בחזקת חף מפשע" (אפל TV פלוס) - דרמת המתח המשפטית בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול בהחלט עושה את העבודה, ואפילו המבקרים מפרגנים לה. מדובר במיני סדרה בת שמונה פרקים בלבד, שבהחלט שווה את הזמן וההשקעה שלכם.

6. "גברתי ג'יין" (אמזון פריים וידאו) - דרמת פנטזיה היסטורית שמעניקה טוויסט, איך נאמר, פרוע לסיפורה של ג'יין גריי (נינתו של הנרי השביעי, ששלטה על אנגליה במשך תשעה ימים בלבד). יס פליז. העונה הראשונה בהחלט סיפקה את הסחורה, ולא נופתע אם השנייה תוכרז בקרוב.

7. "משחקי הכס" (HOT, yes, סלקום TV) - לא, זו לא טעות. מקום שביעי ומכובד עד מאוד אחרי כל כך הרבה שנים, ככל הנראה בשל ההצלחה של "בית הדרקון", אבל אנחנו לא מתלוננים. בינג' מושלם למי ש(איכשהו) עדיין לא צפה.

"משחקי הכס", צילום: יח"צ

8. "קוטל השדים" (לא זמינה בישראל) - סדרת האנימה הכי מדוברת בעולם, לפחות כיום ולפי IMDB, שגם מגובה בסרט שובר קופות. שדים וכאלה, שקוטלים אותם.

9. "סופסל" (נטפליקס) - להבדיל אלף אלפי הבדלות משופרסל, תודה ששאלתם. גיבורי על בנוסח בריטי. חמישה אנשים רגילים מדרום לונדון מגלים שיש להם כוחות מיוחדים, ורק אדם אחד יכול להפגיש ביניהם. העונה הראשונה די הפתיעה - נסו, למה לא?

10. "ברידג'רטון" (נטפליקס) - מה נגיד? חגיגה בכרכרה. העונה השלישית מעלה אדים ברגעים אלה ממש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר