אחרי שתי עונות בלבד וביקורות משבחות: הסדרה של אמזון פריים מבוטלת

למרות הביקורות המפרגנות, הסדרה "המרעה המערבי" בכיכובי של ג'וש ברולין יורדת מהמסך • מהן הסיבות להחלטה?

נגמר הסוס. "מרעה מערבי". צילום: יח"צ

שתי עונות בלבד אחרי שעלתה לשידור ולמרות ביקורות מפרגנות, "המרעה המערבי" ("Outer Range") יורדת מהמסך.

הסדרה מבית אמזון פריים בכיכובו של ג'וש ברולין ("מילק", "ארץ קשוחה", "אמריקן גנגסטר"), ששילבה בין אלמנטים של מערבון קלאסי לבין תעלומת מדע בדיוני, בוטלה על ידי ענקית הסטרימינג פחות מחודשיים לאחר עליית העונה השנייה, כך לפי דיווחים באתרי הבידור מעבר לים.

העונה השנייה רק עלתה. "המרעה המערבי", צילום: יח"צ

לאחר פרסום הודעת הביטול, ברולין, שגם משמש כמפיק בסדרה, פנה לאינסטגרם כדי להביע את צערו ואכזבתו מההחלטה והודה למעריציה הנאמנים. "ללא קשר למידה שבה אני מרגיש שהחלטתה של אמזון פריים לבטל את סדרתנו האהובה 'המרעה המערבי' היא צעד שגוי, אין בהחלטה זו דבר הממעיט והמפחית מהמידה שבה הרעיון הוא אדיר, מהמידה שהשחקניות והשחקנים הם יהלומים אחד אחד וממידת השקעתו של הצוות הטכני", כתב ברולין ל-3.3 מיליון עוקביו.

"בכל הקשור לנאמנות יצירתית, ניצחנו 2-0. תודה גדולה במיוחד לצ'ארלס מָארִי (השואו ראנר בסדרה, ע"ח). התודה הכי גדולה מגיעה לקהל מעריצינו שאין נאמן ממנו. לצד 'ארץ קשוחה' ו'סיקאריו', 'המרעה המערבי' היא אחת מהיצירות הגדולות שאנשים מזכירים כשהם פוגשים אותי. אנחנו מעריכים אתכם באותה המידה שאתם מעריכים אותנו. נשוב וניפגש... במקום אחר", חתם.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Josh Brolin‎‏ (@‏‎joshbrolin‎‏)‎‏

ביטול הסדרה הגיע כהפתעה לא רק עבור ברולין, אלא גם עבור מעריציה הרבים של הסדרה שהתקבלה ברובה באהבה על ידי הצופים וזכתה לביקורות מפרגנות. אמזון איננה מפרסמת נתוני רייטינג לסדרות שהיא מפיקה, אך ידוע ש"המרעה המערבי" היא אחת מ-10 סדרות הסטרימינג הנצפות ביותר במדד נילסן, והייתה במקום השלישי במדד נילסן בשבוע שלאחר שידור פרק הבכורה שלה. הסדרה גם זכתה כאמור לביקורות מפרגנות כששתי עונותיה זכו לציון ממוצע של 85% באתר ביקורות הסרטים והסדרות Rotten Tomatoes.

"המרעה המערבי", צילום: יח"צ

"המרעה המערבי" היא סדרת מדע בדיוני אמריקאית שנוצרה על ידי בריאן ווטקינס, בכיכובם של ברולין (רויאל אבוט), אימוג'ן פוטס (אוטום), לילי טיילור (ססיליה אבוט), טום פלפרי (פרי אבוט) וג'וי הוק (תמרה פודמסקי) והופקה עבור אמזון פריים דרך חברת Plan B Entertainment שבין מייסדיה נמנים בראד פיט וג'ניפר אניסטון. עונתה הראשונה עלתה לשידור ב-15 באפריל 2022 ובאוקטובר 2022 חודשה לעונה שנייה שעלתה לשידור במאי השנה.

במרכזה של הסדרה, המשלבת אלמנטים של מסתורין, מתח ועל-טבעי, רויאל אבוט (ברולין), חוואי מוויומינג שנלחם להגן על משפחתו ואדמתו וחייו מקבלים תפנית כאשר הוא מגלה תהום ענקית ומסתורית בשטח המערבי של החווה שלו. בעוד רויאל נאבק בהתמודדות עם המסתורין של התהום, הוא צריך להתמודד גם עם הגעתה של נוודת בשם אוטום (פוטס) שיש לה סודות משלה, לצד היעלמותה של כלתו רבקה (קריסטן קונולי), ומאבק בבני הזוג טילרסון המנסים להשתלט על אדמת משפחתו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר