רק רוע מוחלט: אפשר היה לוותר על הסדרה הזו

אם עלינו להשוות את הדוקו-דרמה "קליפד: מאחורי הקלעים של ל.א. קליפרס" לסדרה שנעשתה לאחרונה על היריבה העירונית, הלייקרס, נדמה כי גם בטלוויזיה הקליפרס פשוט לא באותה רמה • חבל היה לשרוף את הכישרון של אד אוניל על סתם דמות מעיקה בתוכנית סתמית

"קליפד: מאחורי הקלעים של ל.א. קליפרס". צילום: יח"צ

אד אוניל קנה את עולמו כשגילם אדם מזעזע, מניפולטור, גזען, שוביניסט, אלים, ומה לא. אבל אל באנדי גם היה לוזר. היה בו קסם ועומק ולב, שביחד עם האופי הרקוב הרימו את "נשואים פלוס" לגבהים של סדרה אייקונית.

אתמול הסתיימה בדיסני+ סדרת הדרמה "קליפד", שם שיחק אוניל את דונלד סטרלינג, בעלי קבוצת לוס אנג'לס קליפרס שאולץ למכור את מועדון הכדורסל בגלל אמירות גזעניות - סיפור ידוע מהעשור הקודם, שעבר עיבוד דרמטי לסדרה על גזענות ומעמדות בצל תרבות הקרדשיאנס. למרות הפוטנציאל, הסדרה לא התרוממה אלא רק נבלעה בדמות של סטרלינג שעשה אוניל.

למעשה, אוניל גילם נבל כל כך בלתי נסבל, עד שלא ניתן היה למצוא בו אף סממן של אמפתיה, אנושיות או רגש. רק רוע מוחלט והטחת עלבונות באנשים הקרובים לו ביותר. כמה חבל לשרוף את הכישרון של אד אוניל על סתם דמות מעיקה בסדרה סתמית. ואם עלינו להשוות את הדוקו־דרמה הזו לסדרה שנעשתה לאחרונה על היריבה העירונית, הלייקרס, נדמה כי גם בטלוויזיה הקליפרס פשוט לא באותה רמה.

"קליפד: מאחורי הקלעים של ל.א. קליפרס" | דיסני+

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר