"מאוד אינטנסיבי": כוכבת "דברים מוזרים" מעדכנת על העונה החדשה

מאיה הוק סיפרה בראיון כי פרקי העונה הבאה של סדרת הלהיט של נטפליקס, שנמצאת בימים אלו בצילומים, יהיו "מאוד ארוכים" • היא הוסיפה: "פרקי הסדרה גדולים ככל הסרטים הגדולים שאנו רואים"

מאיה הוק וג'ו קירי ב"דברים מוזרים". צילום: באדיבות נטפליקס

העונה החמישית והאחרונה של "דברים מוזרים" נמצאת בימים אלו בעיצומי הצילומים שלה, ואם המעריצים הרבים של הסדרה לא היו יכולים לחכות מספיק לשידורה – אין ספק כי אחרי העדכון של אחת מכוכבות דרמת הפנטזיה המוערכת, הם לא יצליחו לחכות אפילו יותר.

מאיה הוק, המגלמת בסדרה את רובין (ושבימים אלו ניתן לשמוע את קולה כדמותה של חרדה ב"הקול בראש 2"), התארחה בפודקאסט " Podcrushed", בפרק ששודר בשבוע שעבר – ושבעקבות דבריה של השחקנית, זכה לאחרונה לתהודה גדולה.


"למעשה, אנחנו עושים שמונה סרטים – הפרקים מאוד ארוכים", אמרה הוק, שתחגוג בשבוע הבא את יום הולדתה ה-26, כשנשאלה על העונה החדשה של סדרת הלהיט של נטפליקס, שהחלה את הצילומים שלה בחודש יוני האחרון, ושאלה צפויים להסתיים בתחילת השנה הבאה.

עוד סיפרה השחקנית כי ליוצרי הסדרה, האחים מאט ורוד דאפר, יש אמנם "צוות נהדר של כותבים", הם עצמם "מעורבים מאוד" ו"לוקחים הרבה אחריות" בכל הנוגע לתוצר הסופי של הסדרה. "הם מאוד אינטנסיביים ורציניים על איכות הכתיבה, ולכן זה לוקח זמן רב לכתוב על עונה וזמן רב לצלם כל אחת מהן", אמרה. "'דברים מוזרים' היא גדולה ככל הסרטים הגדולים שאנו רואים".

כזכור, כמה מפרקי העונה הקודמת של הסדרה, שזכתה לשבחים מצד הקהל והמבקרים כאחד, היו ארוכים מאוד – חלקם ארכו לא פחות מכ-80 דקות, בעוד שלושה מהם ארכו 110 דקות שלמות, שניהם באורך של סרט באורך מלא.

"דברים מוזרים", צילום: נטפליקס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר