הסדרה הזו של נטפליקס היא עוד ניסיון לרכוב על הצלחת עבר

העונה החדשה של "מופע שנות ה-90", סדרת ההמשך ל"מופע שנות ה-70", מציגה לצופים קומדיה שמתרפקת על אותו עשור שבו היא מתרחשת • זו הוכחה לכך שלמרות הנוסטלגיה שבה, היא פוחדת לקחת סיכונים

מתוך "מופע שנות ה-90". צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

במבט לאחור, כשמתייחסים ליחס שלנו לנוסטלגיה, יש תחושה כי הניינטיז נחשב לעשור לא מוערך מספיק - וחבל, כי שנות התשעים היו חתיכת עשור שהשפעותיו מטורפות. זו הייתה התקופה שהאינטרנט והטלפון הנייד נכנסו לשימוש, וגם כוחה של הטלוויזיה התעצם הודות לסדרות אייקוניות.

אפרופו סדרות - "מופע שנות ה-70", שעלתה בסוף הניינטיז, הייתה קומדיה פרועה על אהבה וגעגועים לסבנטיז. בעקיפין, היא גרמה לילדי ניינטיז כמוני לפתח חיבה לא מוסברת לעשור שלא חייתי בו.

בלי סיכונים. מתוך "מופע שנות ה-90", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל


ובהקבלה, "מופע שנות ה-90" - סדרת ההמשך של הקומדיה ההיא, שעונתה השנייה זמינה בנטפליקס - רוכבת על שנות ה-90 ומציגה לצופים צעירים קומדיה שמתרפקת על העשור ההוא. בדיחות ספייס גירלז, הופעת אורח של כרמן אלקטרה ושפע מחוות ממלאים את פרקי העונה החדשה.

וזה גרם לי להיזכר כמה הטלוויזיה בניינטיז הייתה מקורית, ואילו הטלוויזיה של היום פוחדת לקחת סיכונים ורק מעתיקה, מחדשת ומעבדת סרטים, ספרים וסדרות שהצליחו בעבר. כי כמה ש"מופע שנות ה-90" נוסטלגית וחמודה, היא בסוף עוד ניסיון לרכוב על הצלחת עבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר