הפרס הגדול בפרק ההזנקה של "המירוץ למיליון": יהודה לוי

אחרי מאתיים עונות עם רון שחר כמנחה, "המירוץ למיליון" החליפה ערוץ ושינתה מנחה • עכשיו, כל מה שהיה קודם כבר לא נראה זוהר כמו יהודה לוי • הוא חתיך, אין על כך מחלוקת, אבל איזה מין מנחה ריאליטי הוא? ההתרשמות הראשונית היא שהוא לא נזקק לזמן התאקלמות • ואיך אפשר שלא להתייחס לליהוקים? האמת - אפשר, כי לא הצלחתי להבדיל בין הדמויות

הפרס הגדול. יהודה לוי ב"המרוץ למיליון". צילום: ערוץ 12

המירוץ למיליון 2024 - פרק ההזנקה | קשת 12, 21:30

ליהודה לוי יש מין הילה כזאת שעוטפת אותו, וגורמת לכל מה ומי שאינו יהודה לוי להיראות פחות זוהר ממנו. אחרי מאתיים עונות עם רון שחר כמנחה, "המירוץ למיליון" החליפה ערוץ (עברה מ־13 ל־12) ושינתה מנחה. עכשיו, כל מה שהיה קודם כבר לא נראה זוהר כמו יהודה לוי.

עם זקן מטופח, סריג גולף וכריזמה שהמיסה את הרי הגעש שמאחוריו, הזניק יהודה את העונה החדשה של התוכנית המאוסה, ובדקות הפתיחה של הפרק לא היה ספק מי הכוכב האמיתי. מי איש חשוב מאוד, שמשתתפות "המירוץ" מריירות עליו ומספרות "איזה חתיך הוא", ומי אלו הדמויות האחרות בתוכנית שייקח לנו איזה שבוע־שבועיים כדי להבדיל ביניהן.

שום דבר כבר לא נראה זוהר, יהודה לוי, צילום: ערוץ 12

יהודה לוי חתיך, אין על כך מחלוקת, אבל איזה מין מנחה ריאליטי הוא? ההתרשמות הראשונית היא שהוא לא נזקק לזמן התאקלמות. לוי עשה בהצלחה את העבודה הלא כל כך חשובה, כמי שממתין בין נקודות ומסביר את החוקים, והזכיר לנו כי יש עוד אנשים בישראל פרט לאסי עזר, רותם סלע, גיא זו־ארץ, עידו רוזנבלום ולוסי איוב שמסוגלים להוביל תוכניות יקרות ומושקעות.

חוץ מיהודה, סיפק פרק הבכורה של "המירוץ" טיפוס על קרחון, ניווט בכבישי איסלנד, ביקור בכנסייה, והיכרות עם דוכן נקניקיות מפורסם שפעם ביל קלינטון אכל שם נקניקייה (חשבתי לתקוע כאן בדיחת מוניקה לוינסקי, אבל ויתרתי).

ייקח זמן להבדיל, משתתפי המירוץ למיליון, צילום: ערוץ 12

ואיך אפשר שלא להתייחס לליהוקים? האמת - אפשר, כי לא הצלחתי להבדיל בין הדמויות. אמנם כל זוג קיבל צבע ביגוד אחר, וגם שלט צהוב וקיטלוג - יש חברי ילדות, שותפים לעסק, אם ובת, אב ובן, אחיות, זוגות שהבליטו את העדה שלהם וכאלה שמלכתחילה השתבללו בתוך תבנית סטריאוטיפית בנאלית, אבל הכל היה דומה ורועש. "זאת הנסיעה הראשונה שלי מחוץ לסינמה סיטי", הכריזה מישהי, רגע לפני שזוג אחר צפר בהתלהבות למראה מסע הלוויה ברחוב. אף שהיא מתרחשת מחוץ לגבולות המדינה, "המירוץ למיליון" מזכירה לנו מהי "ישראליות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר