יוליה שמאלוב-ברקוביץ'. צילום: צילום: דודי ועקנין

מנכ"לית חדשות 13 הנכנסת במכתב לעובדים: "כאלה שאומרים שהם מכירים אותי 'היטב' שוחחו איתי 10 דקות"

על רקע המאבק נגד מינויה, יוליה שמאלוב ברקוביץ' הוציאה מכתב לעובדיה בו כתבה כי מדובר ב"התבטאויות כוזבות וטענות שהוצאו מהקשרן ויצרו מצג שווא כלפיי" • במכתב נגדה צוין כי הביעה בעבר עמדות פוגעניות כלפי נשים

[object Object]

"התבטאויות כוזובות": על רקע המאבק נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ', מנכ"לית חדשות 13 פנתה במכתב לעובדים בו כתבה: "צר לי על התבטאויות כוזבות וטענות שהוצאו מהקשרן שיצרו מצג שווא כלפיי. כאלה שאומרים שהם מכירים אותי 'היטב' שוחחו איתי 10 דקות. כאלו שמתארים אותי לא פגשו אותי מעולם ולא מכירים אותי כלל". 

היא המשיכה: "נכנסתי לתפקיד ביראת כבוד ובאמונה שלמה שביחד איתכם נעשה ונצליח לפעול לקידום חברת החדשות להיות בית טוב ואיכותי תוך העלאת שיעורי הצפייה, שמירה על חופש הביטוי ופלורליזם תקשורתי הנותן במה לחברה הישראלית על כלל גווניה.

יוליה שמאלוב-ברקוביץ', צילום: ליאור מזרחי

"עם כניסתי לתפקיד, שמחתי לפגוש אנשים מקצוענים ומסורים לעבודתם. אתם הנכס הכי חשוב של חברת החדשות ואני אדאג לייצר עבורכם מקום עבודה יציב כי רווחתכם חשובה לי. התמיכה והגיבוי להם אני זוכה בשיחותינו מרגשים אותי ונותנים לי את הכוח להמשיך לדבוק במטרה ולסנן את רעשי הרקע הפוגעים בערוץ ובעובדי חברת החדשות".

שמאלוב-ברקוביץ' התייחסה גם למאבק נגדה. "מדובר ברעש תקשורתי ולא בשום דבר אמיתי, ואין זה המקום לנהלו, לא מעל גבי העיתון או המסך ולא בחילופי מכתבים, אלא בשיח מקצועי וכן מתוך ראיה משותפת שהאינטרס היחידי שלנו הוא הצלחת חברת החדשות.

חדשות 13, צילום: גדעון מרקוביץ

"אני גאה להיות האישה הראשונה שמכהנת בתפקיד", המשיכה וכתבה. "אני רואה בכך שליחות אמיתית לקידום מעמד האישה. בכל שנותיי לאורך כל הקריירה דאגתי להעצים נשים ולמנות נשים בתפקידי מפתח וכל מה שנאמר לגביי בעניין הזה יצא מהקשרו ללא כל הצדקה". נזכיר כי במכתב נגד מינויה נטען כי הביעה בעבר עמדות פוגעניות כלפי נשים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו