למרות מותה: זוהי הדמות האהובה שעשויה לחזור לעונה האחרונה של "דברים מוזרים"

כשג'וזף קווין צעד בשבוע שעבר על השטיח האדום בפרמיירה של "מקום שקט: היום הראשון", הוא נשאל על ידי כתב אתר הבידור ET לגבי עתידו בסדרת הלהיט של נטפליקס, והאם הוא עשוי לגלם שוב את אדי, הדמות האיקונית שקיפחה את חייה בעונה הקודמת • תשובתו השתמעה להרבה מאוד פנים

"דברים מוזרים". צילום: נטפליקס

במחשבה שנייה, אולי היינו צריכים לשלב את השחקן הבריטי ג'וזף קווין בכתבת הכוכבים ההוליוודיים העולים שלנו. קווין (30), המככב בימים אלה בפריקוול האימה "מקום שקט: היום הראשון", ישתתף בנובמבר בהמשכון האקשן האפי "גלדיאטור 2" ויחרוך את המסך ב-2025 כלפיד האנושי בסרט הקומיקס "ארבעת המופלאים" של מארוול, מבסס את מעמדו כשם מבוקש מאוד בתעשיית הקולנוע, אבל בל נשכח איפה הוא פרץ בגדול: כרוקר-גיק אדי מנסון בעונה הרביעית של "דברים מוזרים".

ג'וזף קווין בתפקיד אדי בעונה הרביעית של "דברים מוזרים", צילום: נטפליקס

כזכור - וזה לא ספוילר שכן העונה ההיא שודרה לפני שנתיים - אדי הקריב את חייו (בעזרת כוח המטאל כמובן) כדי לעזור לחבריו בקרב מול וקנה, והסיח בשארית כוחותיו את מתקפת נחיל העטלפים המפלצתיים וצמאי הדם. סופו של אדי היה טרגי ולא מעט מעריצים הזילו דמעה עם מותו, אבל האם בעצם יש סיכוי שהגיבור האהוב לא אמר את מילתו האחרונה, ובעצם שרד את המתקפה המכונפת? ייתכן מאוד ש... אולי.

ג'וזף קווין ב"מקום שקט: היום הראשון", צילום: יח"צ

כשקווין צעד בשבוע שעבר על השטיח האדום בפרמיירה של "מקום שקט: היום הראשון", הוא נשאל על ידי כתב אתר הבידור ET לגבי עתידו ב"דברים מוזרים", והאם הוא עשוי לגלם שוב את אדי. תשובתו? יש "סיכוי גבוה" שהוא יתאחד עם הצוות בעתיד, אבל לא בהכרח לצורכי עבודה. "אני מת על החבר'ה האלה! אשמח מאוד לעבור ולהגיד להם שלום!", השיב השחקן בחמקמקות יתרה. אבל כשהכתב התעקש והטיח בקווין שיש מעריצים שמרגישים שאדי עדיין איתנו ושהוא יחזור לסדרה, תשובת השחקן היתה מעניינת יותר: "אולי גם לי יש את ההרגשה הזו... או אולי לא. מי יודע? אני לא יודע!". "אתה יודע על מה אני מדבר", הקשה הכתב, וקווין הפעם הסתפק ב"אני אולי יודע".

מי יודע? ג'וזן קווין בפרמיירה של "מקום שקט: היום הראשון", צילום: AP

אז נכון שתמיד קיימת אפשרות שהבחור פשוט נהנה להטריל, ושאדי המנוח לא ישוב בשנה הבאה לעונה החמישית והאחרונה של "דברים מוזרים", אבל מצד שני וכדברי הכוכב - מי יודע?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר