"האח הגדול": עידן היה אחד הפייבוריטים שלי - והוא התגלה כדייר הכי דוחה שיש

לאחר שפתחה את הלב בפניו, הפרידה מאמילי התנהלה עם אפס רגישות מעצבנת ומבישה • הוא הצליח לעבוד עליה ועלינו בלי למצמץ - ואלה הכי מפחידים אותי • השקט שלהם הוא הרבה יותר מסוכן מכל הצעקות של אורית

שקט מסוכן. עידן ומלאני ב"האח הגדול". צילום: ללא קרדיט

אחרי כמעט חודש שהוא לא זז ממנה ומפנטז על הרגע שבו יהיו יחד בחדר בלי מצלמות, עידן נפרד אתמול מאמילי בפרק של "האח הגדול". אתחיל מהסוף: זוג לא קשור מלכתחילה ולולא הבית הזה, לא היה קורה ביניהם כלום. אבל לבית הזה חוקים משלו והיא כבר התאהבה, פתחה את הלב ושיתפה איך לא האמינה ששוב תצליח להתאהב - והנה זה שוב קרה לה.

מלאני ועידן חולקים מיטה בבית "האח הגדול", צילום: ללא קרדיט

אחרי שכל זה קרה, נרשם אתמול שיא חדש של גועל כשהוא יושב מולה עם אפס רגישות, כמעט מתעצבן עליה ולא מבין למה כולם חושבים שהם זוג.

"לא זורם לי שכולם אומרים 'זוג', 'זוג', 'זוג' - ואת כולם אני מתקן שאנחנו לא זוג", הוא אומר לה את הדברים הכי קשים שיש בקור רוח - והיא לא מבינה מאיפה זה בא ולמה זה מגיע לה. אם זה לא הספיק, הוא גם הוסיף: "ויותר מזה, אני מחדד גם כשנצא מפה: אנחנו לא נהיה זוג".

מלאני למברסקי בתור "גאיה", צילום: מתוך "האח הגדול"

מי שהיה בסיטואציה דומה מבין כמה זה קשה, כואב, מצלק ושורט. עכשיו תוסיפו לזה את המצלמות. עידן היה אחד הפייבוריטים שלי בכניסה לבית ואתמול הוא התגלה כדייר הכי דוחה שיש. לא רק כי ההתנהגות שלו מחרידה, אלא כי הוא הצליח לעבוד עליה ועלינו בלי למצמץ - ואלה הכי מפחידים אותי כי השקט שלהם הוא הרבה יותר מסוכן מכל הצעקות של אורית.

העונה הזאת של "האח הגדול" מצטיינת בהדחות הוגנות. עידן ממש יכול להיות הדייר הבא שיילך הביתה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר