חולים על "הדוב"? כל מה שצריך לדעת לקראת העונה החדשה

הדרמה הקומית המוערכת והמצליחה מבית דיסני פלוס תעלה בקרוב בפרקים חדשים • מה יקרה בהם ולאילו קווי עלילה אפשר לצפות? ליקטנו עבורכם את הפרטים הכי משמעותיים • אזהרה: הכתבה מכילה ספוילרים

"הדוב". צילום: יח"צ

אזהרה: הכתבה הבאה מכילה ספוילרים עסיסיים לסדרה "הדוב". אם טרם גמרתם מהצלחת את כל פרקי העונה השנייה ואתם לא מעוניינים לדעת מה הולך להתבשל בפרקים הבאים, מוטב שתכניסו את הכלים למדיח במיידי ותפסיקו לקרוא לאלתר.

העונה השלישית של "הדוב", הדרמה הקומית המעולה מבית דיסני פלוס, סוף סוף תפתח שולחן בחודש הבא. מה יקרה בה ולאילו ספיישלים כדאי לצפות? ליקטנו עבורכם את הפרטים הכי משמעותיים לקראת פתיחתה המחודשת של המסעדה הכי שווה - ומלחיצה - בשיקגו. שיהיה בתיאבון.

מתי העונה השלישית של "הדוב" תושק וכמה פרקים יהיו לה? עשרת פרקי העונה החדשה יגיעו לדיסני פלוס ישראל  ב-17 ביולי. בארה"ב ובמדינות נוספות יושקו הפרקים כבר ביום חמישי הקרוב - 27 ביוני.

מה יקרה בעונה החדשה? בפרקים החדשים יעשו כרמי (ג'רמי אלן ווייט) וסידני (איו אדבירי) כמיטב יכולתם לשמר את הרמה של מסעדת הגורמה החדשה שלהם, אחרי שעבדו כל כך קשה להקים אותה במהלך העונה השנייה. ריצ'י (אבון מוס-בכרך) והצוות המסייע יהיו שם כדי לעזור, אבל תהיו בטוחים שזה לא יילך חלק, שכן הטריילר של העונה השלישית, למשל, מציג את כרמי וריצ'י רבים בגלל דבר זניח למדי כמו גודל של קערות - שנראות בדיוק אותו דבר.

למעשה, כרמי יציב בפני צוותו כמה כללי ברזל שאסור יהיה להם לסטות מהם, כמו "לפרוץ גבולות" ו"להתפתח באופן תמידי דרך יצירתיות". ברור שגם לפרידה המלוכלכת של כרמי מאהובתו קלייר (מולי גורדון) תהיה השפעה על המאסטר שף הנוירוטי - וכפועל יוצא גם על עובדיו. בקיצור, ביזנס אז יוז'ואל.

כמו כן, תמונות לא רשמיות מסט הצילומים של העונה החדשה חושפות כי ככל הנראה תהיה בה סצנה שמתרחשת בהלוויה. לא מן הנמנע כי מדובר בזו של אמו האהובה של מרכוס.

עסקים כרגיל. מתוך "הדוב", צילום: יח"צ

אילו שחקנים מרכזיים חוזרים לעונה השלישית? כולם, למען האמת. בנוסף לג'רמי אלן ווייט, לאיו אדבירי ולאבון מוס-בכרך, גם אבי אליוט (נטלי, אחותו של כרמי), ליונל בויס (מרכוס, הקונדיטור), ליזה קולון-זאייס (טינה, הטבחית הוותיקה), אדווין לי גיבסון (איברהים, הטבח הסומלי) ומאטי מתסון (ניל, השיפוצניק החביב, שלפי הטריילר יזכה לשדרוג במעמדו) ישובו. זאת לצד אוליבר פלאט (דוד ג'ימי) ומולי גורדון (קלייר).

האם תהיה עונה רביעית ל"הדוב"? נופתע מאוד אם לא. אף שטרם התקבל לכך אישור רשמי, אתר הבידור האמריקני "דדליין" פרסם לאחרונה דיווח מהימן לפיו העונה הרביעית צולמה מיד לאחר העונה השלישית. לטעמנו מדובר רק בעניין של זמן עד להכרזה הבלתי נמנעת כי הסדרה חודשה לפחות לעונה נוספת אחת.

האם הקולגות והידידים הטובים כרמי וסידני יהיו ביחד במובן הרומנטי? עשו לנו טובה, רק לא זה! גם ג'רמי אלן ווייט מסכים איתנו, ואפילו הבהיר בראיון לאתר "ווראייטי" שעל אף ההערצה ההדדית, מוטב שהקשר החזק שלהם יישאר אפלטוני. סידני ומרכוס? זה כבר משהו אחר. אנחנו בעד.

מתוך "הדוב", צילום: באדיבות דיסני+ ישראל

איפה עוד נוכל לראות (ולשמוע) את כוכבי "הדוב?" ההצלחה המסחררת של הסדרה הפכה את שחקניה המובילים לשמות מבוקשים מאוד בהוליווד, והצעות נחשקות לתפקידים גדולים מתחילות לזרום. ג'רמי אלן ווייט, למשל, צפוי לגלם את לא אחר מברוס ספרינגסטין בסרט ביוגרפי על הזמר האמריקני האייקוני, שיתמקד בתקופה שבה הקליט את האלבום הידוע "Nebraska".

ג'רמי אלן ווייט ב"הדוב", צילום: יח"צ

אבון מוס-בכרך, לעומת זאת, ישחק את "הדבר" (The Thing), גיבור העל עשוי האבן בסרט "ארבעת המופלאים" של מארוול. בימים אלה ממש אפשר לשמוע את איו אדבירי מדבבת את הרגש "קנאה" בגרסה האנגלית של שובר הקופות המסיבי "הקול בראש 2" של אולפני פיקסאר ודיסני. אדבירי, דרך אגב, אף ביימה את הפרק השישי של העונה השלישית של "הדוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר