מחממים מנועים: הצצה ראשונה לסדרת הבת החדשה של "משחקי הכס"

רגע לאחר שהחלה העונה החדשה של "בית הדרקון", ברשת HBO שחררו תמונה ראשונה מתוך "האביר משבע הממלכות", שתתרחש בזמנים שבין שתי הסדרות • מי השחקנים שישתתפו בה ומתי היא צפויה לעלות לשידור? כל הפרטים

קיט הרינגטון כג'ון סנואו ב"משחקי הכס". צילום: HBO

עונתה השנייה של "בית הדרקון" אמנם עלתה לשידור רק לפני שלושה ימים, אך ברשת HBO כבר מחממים מנועים לקראת סדרת הספין-אוף השנייה של "משחקי הכס", שצילומיה יצאו לאחרונה לדרך בבלפסט שבאירלנד.

רשת השידור האמריקנית חשפה אמש (שלישי) את התצלום הראשון מתוך "האביר משבע הממלכות" – סדרה שעלילתה תתרחש כ-100 שנים לפני מאורעות "משחקי הכס" המקורית וכ-100 שנים לאחר אירועי "בית הדרקון", בעידן שבו שושלת טארגאריין שלטה.

השחקן פיטר קלאפי בתמונה ראשונה מתוך "האביר משבע הממלכות", צילום: יחסי ציבור

ששת פרקי העונה הראשונה של הסדרה החדשה יעבדו למסך הקטן את "האביר הלא משוח", הסיפור הראשון בסדרת הנובלות "עלילות דאנק ואג", שאוגדו בסופו של דבר לספר "האביר משבע הממלכות". השחקן האירי פיטר קלאפי, לשעבר שחקן ראגבי, יגלם את האביר הגבוה, האמיץ והתמים דאנקן (בתמונה), ואילו השחקן הבריטי בן ה-9 דקסטר סול אנסל, יהיה עוזרו הצעיר והנאמן אג.

בנוסף לצמד הכוכבים הראשיים, נחשפה גם זהותם של כמה שחקנים נוספים שיגלמו דמויות מפתח בפריקוול הפנטזיה, כאשר השמות המוכרים יותר מתוכם הם פין בנט (שגילם את השוטר פיטר בעונה הרביעית של "בלש אמיתי") כנסיך אייריון טארגאריין, ברטי קארוול (טוני בלייר מ"הכתר") שיגלם את הנסיך ביילור טארגאריין, ודניאל אינגס (פרדי מ"הג'נטלמנים") שישחק את דמותו של ליונל באראתיון. טרם ידוע מתי "האביר משבע הממלכות" תושק, אבל זה ככל הנראה יקרה במהלך 2025.

ואם בענייני "בית הדרקון" עסקינן, קבלו זווית קצת פחות מעודדת לסדרת הטלוויזיה הפופולרית: לפי נתונים רשמיים, כ-7.8 מיליון צופים בארה"ב חזו בפרק הראשון של העונה השנייה ביממה הראשונה לשידורו, הן בערוץ HBO והן בשירות הסטרימינג שלו MAX (לשעבר HBO MAX). מדובר בצניחה של לא פחות מ-22% לעומת 10 מיליון הצופים שלא פספסו את פרק הבכורה של הסדרה ב-2022, באותו חלון זמן. כזכור, עוד לפני שהעונה החדשה עלתה לשידור, היא כבר חודשה לעונה שלישית, כך שכנראה ב-HBO מאמינים בה גם לטווח הארוך.

נתוני פתיחה מאכזבים. מתוך העונה השנייה של "בית הדרקון", צילום: באדיבות yes
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר