רק בישראל אקדח בסדרת ילדים זה נורמה

"המאבטחת", סדרת הילדים של תום יער, היא קומדיה חמודה שמתארת משפחה פסיכופתית של מאבטחים ושמותאמת לצפייה ללא הגבלת גיל • אפילו שם ניתן לחזות בלגיטימציה הסופית שנתנה המלחמה לישראלים להסתובב עם נשק

"המאבטחת". צילום: באדיבות yes

המלחמה הזו נרמלה באופן סופי את הלגיטימציה של ישראלים להסתובב חמושים בכל מקום - אבל ממש בכל מקום. אתמול ליוויתי את הילד שלי לטורניר כדורגל של גיל 8 - ולצידי, מאחורי הגדר, עמד מילואימניק עם מחסנית בהכנס וצפה בילדים. אף כדור לא נפלט לשער. בפורים נתקלתי באדם שיצא ממכוניתו ודפק קנה של נשק (בטעות) לפרצוף של בתו הקטנטונת, וגם במישהו צעיר שיצא למסיבה חמוש ברובה ולגם כוסית אחר כוסית במועדון צפוף. בקיצור, נשק הפך לחלק מהיומיום ולחלק מחיי ילדינו.

גם בשגרת חיי הילדים. "המאבטחת", צילום: באדיבות yes

בשבוע שעבר עלתה ב־yes (ערוץ ZOOM) "המאבטחת", סדרת הילדים של תום יער. זו קומדיה חמודה שמתארת משפחה פסיכופתית של מאבטחים (טל פרידמן האבא, עינת שרוף האמא) ושמותאמת לצפייה ללא הגבלת גיל. אף שזאת סדרת ילדים - יש בה עלילה שמבוססת על אבטחת אישים, כלי נשק ופיצוצים.

רק בישראל. "המאבטחת", צילום: באדיבות yes

אולי זה מוזר, אבל סדרה לילדים שמופיע בה אקדח לעולם לא תקבל אישור לצפייה ללא הגבלת גיל בנטפליקס, למשל. במדינות אחרות מקפידים לא להראות כלי נשק, אלימות, קללות ומין בסדרות לגיל הרך. אבל בישראל - אקדח בסדרת ילדים זה נורמה.

"המאבטחת" | ערוץ זום (yes), 14:30

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר