"אני לא מומחה בהרבה דברים, אבל יש לי יכולת להעמיד פנים"

לרגל עליית העונה החדשה של "המרדף", איתי הרמן, אחד משני הצ'ייסרים של התוכנית, מספר ל"ישראל היום" על ההכנות לקראת השתתפותו בתוכנית • "אני לא חושב שזה משהו פנומנלי, אבל גיליתי שההתכוננות מפחיתה לי את החרדות"

איתי הרמן. צילום: נועם בן גוריון מוסרי

בכאן 11 תעלה הערב (ראשון) בשעה 21:15 העונה החדשה והשמינית במספר של "המרדף", משחק הטריוויה הטלוויזיוני (זוכה פרס האקדמיה במשך שבע שנים ברציפות) בהנחיית עידו רוזנבלום ושני הצ'ייסרים - איתי הרמן ומיכל שרון, שינסו גם הפעם להביס משתתפים ומשתתפות רבים, כולל רשימת מפורסמים מכובדת.

"לפני כל עונה אני דואג לוודא שאני יודע את שמות השרים, אחרי שעברנו כאלה חילופים בשנים 2022-2019, ומצאתי את עצמי לא אחת שואל מי זה שר החקלאות", מספר הרמן וצוחק. "אבל חוץ מזה אני מבין שאין מה להתכונן מעבר לשירים חדשים, סרטים חדשים. אני אמור לא להתכונן, אבל גיליתי שזה מפחית לי חרדות, אז אני אוהב להתכונן קצת".

איך אתה זוכר את כל המידע הזה?
"בדקתי את זה בשנים האחרונות, ואני מרצה על זה. ככל שאני יודע, זה לא 'גיפט' או משהו פנומנלי. לדעת הרוב, וגם לדעתי, זה משהו שאני עושה כל הזמן, חושב איך לזכור פריטי מידע שאני נחשף אליהם, גם באופן אגבי. אני צורך הרבה אקטואליה ומנסה לזהות דברים שאני חושב שישמשו אותי".

עידו רוזנבלום ב"המרדף" (ארכיון), צילום: צילום מסך

יש תחומים פחות חזקים אצלך?
"יש לי יכולת להעמיד פנים", הוא צוחק, "אבל אני ממש לא מומחה בהרבה דברים. המומחיות שלי היא להתפרס. בספר שהוצאתי עכשיו, 'מי יכול לנצח את הרמן?', יש מבחנים שכתבו לי בכל מיני קטגוריות. אני פותר אותם, ובסוף הקוראים יכולים לענות ולראות מה אני עניתי. יש שם תחומים כמו 'מלחמת הכוכבים', אופנה ואוכל שהציון שלי בהם היה נמוך יחסית לשאר הנושאים".

התקופה הנוכחית הביאה איתה חרדות מסוגים שונים. זה מתבטא אצלך ביכולת לזכור ולהכיל מידע?
"לא נפגעתי בדרגה ראשונה, אבל אני כמובן מכיר מדרגה שנייה והלאה. זה עצוב נורא. אני חושב שבחודש הראשון רוב הזמן ראיתי טלוויזיה, ואני זוכר שהרגשתי מין שליחות לזכור מה קורה עכשיו, ושזה היה קשה מאוד יחסית לחדשות אחרות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר