לא ממריא: כבר בפרק השלישי - צניחה משמעותית ברייטינג של "האח הגדול"

תוכנית הריאליטי של רשת 13 ששודרה מול "מאסטר שף" בקשת 12 צנחה אל מתחת ל-13 אחוזי צפייה • בגזרת החדשות, מהדורת כאן 11 ממשיכה לזנב אחר המתחרות

"האח הגדול". צילום: רשת 13

שלושה פרקים לתוך העונה, ברשת 13 לא יכולים לשמוח יותר מדי על הנתונים שמראה תכונית הדגל של הערוץ, "האח הגדול". לאחר פתיחה נאה בפרק הבכורה וירידה טבעית בפרק השני, הפרק השלישי ששודר אמש צנח ל-12.6 אחוזי רייטינג בלבד. 

ברק ונועם מדר, שייכנסו לבית "האח הגדול"

את הנתון הנמוך אפשר להסביר (חלקית), באמצעות העובדה שמול ל"אח הגדול" שודרה בקשת 12 תוכנית הריאליטי "מאסטר שף" שמגיעה לישורת האחרונה, ומטבע הדברים ממגנטטת אליה צופים רבים. תוכנית הבישולים הובילה את טבלת הרייטינג היומית עם 17.3 אחוזים. 

המחאה לפני השידור

כזכור, לקראת שידור פרק הבכורה, עלו קולות שקראו לא לשדר את התוכנית, בשל המצב בעזה והחטופים שעדיין נמקים בשבי חמאס: ימים ספורים לפני שידור הפרק הראשון של האח הגדול ברשת 13, הופץ ברשתות החברתיות סרטון המביע מחאה על ההחלטה להעלות את התוכנית בזמן שחטופים רבים עדיין נמצאים ברצועת עזה.

נתונים נוספים: "הפטריוטים" בערוץ 14 עם 8 אחוזים, "זמן אמת" בכאן 11 עם 2.9 אחוזים, מהדורת החדשות של ערוץ 12 הובילה עם 14.3 אחוזים, חדשות 14 עם 7.7 אחוזים, חדשות 13 עם 7.2 אחוזים ובמקום האחרון מהדורת החדשות של כאן 11 עם 4.7 אחוזים בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר