שופט "רוקדים עם כוכבים": "אני חושב שיש פה זוג שהולך לחתונה"

רגע לפני שכל המפורסמים והרקדנים שצוותו להם עולים לבמה בריאליטי של קשת 12, נכחנו באירוע ההשקה לעונה החדשה • למה אפשר לצפות ברקע הלחימה הקשה והמתמשכת?

השקת העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". צילום: משה בן שמחון

כבר חודשים ארוכים שהם מתאמנים באינטנסיביות לקראת העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" (שעולה מחר בקשת 12), כשרובם לקחו פסק זמן מהחיים והקדישו את רוב זמנם בחדר החזרות.

רגע לפני שכולם עולים לרחבה, הגענו לאירוע ההשקה שהתקיים הבוקר (שלישי) בגן העיר בתל אביב ופגשנו את כל הכוכבים והרקדנים.

גאולה אבן, שנעלמה מהמסך לאחר שעזבה את ערוץ 13, סיפרה על הסיבות שהובילו לכך. "היה לי מאוד קשה מנטלית. לא יכולתי לראות את עצמי ממשיכה אחרי 7 באוקטובר".

יזהר כהן התייחס לאירוויזיון האחרון והמתוקשר במאלמו, בו הגיעה נציגת ישראל עדן גולן למקום החמישי והמכובד – זאת בעיקר הודות להצבעות הצופים בבית ברחבי העולם. "מה שקרה באירוויזיון זה הדבר הכי מכוער שקיים", הוא אומר. "האירוויזיון כבר לא יהיה אותו הדבר יותר. אנחנו ניצחנו על אפם ועל חמתם וכולם יכולים להתפוצץ".

השופט דוד דביר, שחזה את הפרידה של רונה לי וסטטיק, סימן לו כבר את הזוג הבא. "אני רואה כאן זוג פוטנציאלי, אני לא אדבר עליו עכשיו, אבל אבל אני כבר רואה את זה ובהמשך אנחנו נראה את זה. לפי דעתי יש שם משהו, וזה משהו שמתאים", ניבא. הוא גם לא שלל שאותו זוג יילך לכיוון חתונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר