כוכב "המפץ הגדול" חושף מה הסיכוי שיחזור לגלם את דמותו האייקונית

ג'ים פרסונס התייחס לאפשרות לחזור לגלם את שלדון קופר, הדמות האהובה אותה שיחק במשך 12 עונות של הקומדיה המצליחה • בנוסף דיבר על הפרידה הסופית ממנה בסיום צילומי הספין-אוף "שלדון הצעיר"

פרק הסיום של "המפץ הגדול". צילום: באדיבות yes

למרות שחלפו חמש שנים מאז ש"המפץ הגדול" הגיעה לסיומה, רבים ממעריצי הקומדיה האהובה מייחלים שהיא תשוב אל המסך – אך הם צריכים להסתפק בסדרת הספין-אוף/פריקוול שלה, "שלדון הקטן", שהגיעה לסיומה לפני כשבועיים אחרי שבע עונות.

מי שהתייחס לאפשרות שהסדרה המצליחה תזכה לסדרת המשך הוא לא אחר מאשר ג'ים פרסונס, כוכב הסדרה שגילם את שלדון בבגרותו, תפקיד שעליו זכה בארבעה פרסי אמי ופעם אחת בפרס גלובוס הזהב. כשנשאל לאחרונה על ידי ערוץ E! מה צריך לקרות כדי שהוא יגלם את התפקיד פעם נוספת, הוא ענה: "גלגול נשמות. בחיים הבאים". הוא הוסיף: "לעולם לא תאמר לעולם לא על שום דבר. החיים ארוכים, אבל אני לא חושב (שזה יקרה, ע"א)".

יש סיכוי? פרסונס קופר בפרק הסיום של "שלדון הצעיר", צילום: באדיבות yes

פרסונס גילם את קופר במשך 12 עונות, וחזר לגלם אותו פעם נוספת בפרק הסיום של "שלדון הצעיר". על סיום אותה סדרה, הוא אמר: "זה היה מיוחד מאוד לעשות זאת. התחושה קצת מוזרה, זו הפעם השנייה שאני עושה זאת וגם אז זה הרגיש כך, אבל הפעם זה קצת שונה. נפרדתי מהדמות לפני מספר חודשים בצילומים, וכעת כל העולם נפרד ממנה – זו תחושה מוזרה מאוד שמציפה אותך פעם נוספת".

אם אתם מחובבי "המפץ הגדול" ו"שלדון הצעיר" לא הספיקה לכם, אז דעו כי לאחרונה נודע שסדרה נוספת תצטרף ליקום הטלוויזיוני של הסדרות המצליחות – כשזו תתמקד בג'ורג'י, אחיו הגדול של שלדון, ובארוסתו מנדי. הסדרה צפויה לעלות לשידור בארה"ב ברשת CBS במהלך עונת 2025-2024.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר