"מהומה מטורפת": כוכב "אייל קטן" מדבר על החיים שלאחר הסדרה

השחקן-קומיקאי הסקוטי ריצ'רד גאד העניק ראיון לאתר ה"הוליווד ריפורטר" - בו דיבר על חייו שהשתנו מקצה לקצה עם הצלחת התוכנית של נטפליקס, שאותה יצר ובה הוא מככב בתפקיד הראשי • "כשאנשים ניגשים אליי, אני חושב שזה די מוזר"

"אייל קטן". צילום: נטפליקס

היא מטרידה, מצמררת וקשה מאוד לצפייה, אבל אין מה להגיד - גם ממכרת בטירוף. "אייל קטן", שהתמקמה בשבועות האחרונים בצמרת דירוגי הצפיות של נטפליקס (ובכלל), ביססה את מעמדה האיתן כסדרת הטלוויזיה הכי מדוברת בעולם והפכה את היוצר שלה - השחקן-קומיקאי הסקוטי ריצ'רד גאד, לסוג של כוכב בעל כורחו. עד כמה שבעת הפרקים של "אייל קטן" מבוססים על אירועים שקרו בחיים האמיתיים, אחד לאחד? מיהי אותה סטוקרית במציאות, אבל באמת (לא זו שמתראיינת לאחרונה וטוענת כי היא הקורבן - כי אנחנו עדיין לא מאמינים לה)? שאלות טובות מאוד, אבל דבר אחד בטוח: חייו של גאד, שמגלם בסדרה גרסה של עצמו, השתנו בחודש האחרון מקצה לקצה.

"אייל קטן", צילום: נטפליקס

בראיון שהעניק לאחרונה היוצר בן ה-35 לאתר ה"הוליווד ריפורטר" האמריקני, חשף גאד שזהו זה, ימי האלמוניות שלו חלפו מן העולם. כשתיאר את אחד מביקוריו האחרונים בפאב השכונתי, למשל, הסביר גאד שהיתה שם "מהומה מטורפת. אנשים ניגשו אליי כל הזמן - כל הזמן - סיפרו לי סיפורים ואמרו עד כמה הסדרה השפיעה עליהם. חשבתי לעצמי 'טוב, אני כבר לא יכול לצאת לפאבים, לשבת בשקט בפינה ולאכול משהו'".

אבל זה לא נגמר כאן, שכן מתברר שהסלב הטרי גם משפיע על טיסות טרנס-אטלנטיות בזמן אמת. "בטיסה ללוס אנג'לס, הקברניט יצא אליי כי הוא שמע שאני על הטיסה. הוא דיבר איתי ואז גם טייס המשנה יצא. זה היה די סוריאליסטי, מפני שאני עדיין לא חושב על עצמי כאדם מפורסם, ועמוק בפנים לא מאמין שאני כזה. אז כשאנשים ניגשים אליי, אני חושב שזה די מוזר".

"אייל קטן", צילום: נטפליקס

גאד גם סיפר בראיון החדש על תשומת הלב הרבה שהוא מקבל מצד סלבריטאים מבוססים כמו הסופר סטיבן קינג "שעוקב אחרי הסדרה וכתב עליה - הופתעתי מאוד כששלחו לי (את מה שהוא כתב) ובהתחלה חשבתי שעובדים עליי"; הראפרית קארדי בי "שהעלתה פוסט על 'אייל קטן'"; והשחקן-מתאבק ג'ון סינה "ששלח לי סרטון פרטי שבו הוא סיפר לי עד כמה הוא אוהב את הסדרה. אני חובב היאבקות נלהב ומעריץ גדול של סינה, אז זה העיף לי את המוח". תתחיל להתרגל, ריצ'רד, תתחיל להתרגל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר