אם אתם חתרניים, ביזאריים ויוצאי דופן - יש לכם סיכוי להצליח ביוטיוב. בטלוויזיה זה כבר סיפור אחר. שם מחפשים דווקא את התכונות ההפוכות - שמרנות, טרחנות ובנאליות.
מעשה ב"מלון הזבין", שיצרה לפני כמה שנים האנימטורית ויויאן מדראנו בעמוד היוטיוב שלה, ושהייתה סדרת רשת פופולרית, חתרנית, ביזארית ומיוחדת. היא צברה מעריצים ומכרה מרצ'נדייז, עד שקיבלה הצעה להתגלגל לטלוויזיה. לפעמים, מה שעובד ביוטיוב - יכול להיות אפילו טוב יותר בטלוויזיה.
עלילת הסדרה עוקבת אחר בית מלון בגיהינום שמנוהל על ידי נסיכת הגיהינום, בתם של לוציפר ולילית, שמעוניין להציע לאורחיו החוטאים הליך שיאפשר להם הזדמנות שנייה, גאולה ומעבר לגן עדן. אלא שהחבר'ה מגן העדן פחות מתחברים לרעיון היומרני, ובכלל מעדיפים לבצע השמדה שנתית בגיהינום, ובכך לצמצם את אוכלוסיית החוטאים. בקיצור, יש המון סאבטקסט בכל מיני עלילות או דיאלוגים של "מלון הזבין" – ממערכות יחסים במשפחה או בין חברים לבין ביקורת על תאגידים או דרך חיים.
עונתה הראשונה והמצוינת, שהסתיימה בשבוע שעבר באמזון פריים וידאו, בלטה הודות להשקעה ולאיכות שלה. יש בה שירים קליטים שמצוירים בתיאטרליות בימתית, מה שמייצר תחושת מחזמר. האנימציה מאוירת תוך ירידה לפרטים הקטנים, הדיבוב מעולה והדמויות מיוחדות. והכי חשוב: "מלון הזבין" היא חתרנית, ביזארית, קורעת מצחוק ומיוחדת כאילו היא עדיין סדרת יוטיוב.
השנים האחרונות לא היו קלות לז'אנר הסדרות המצוירות למבוגרים. "סאות'פארק" משחררת הברקות פעם בתקופה, "משפחת סימפסון" ו"איש משפחה" תקועות בניוטרל וסדרות חדשות מבוטלות אחרי עונה. תור הזהב המצויר חלף. ואז באה סדרה אחת מיוטיוב, ומראה לכולן איך עושים את זה מושלם.
מלון הזבין - עונה 1, אמזון פריים וידאו