סוף סוף: סדרת הטלוויזיה שכבשה את כולנו ב-2022 חוזרת לעונה שנייה

צילומי העונה השנייה של תוכנית המדע הבדיוני המוערכת "ניתוק" חזרו למסלולם לאחר הפוגה ממושכת • מדובר באחת התוכניות המדוברות ביותר של אפל טי וי

מתוך הסדרה "ניתוק". צילום: יח"צ

הקשר חודש: צילומי העונה השנייה של "ניתוק", סדרת המדע הבדיוני המופתית של אפל TV+, חזרו למסלולם לאחר ההפוגה ממושכת בשל שביתות התסריטאים והשחקנים בהוליווד - כך בישר אתמול (שני) בערב הכוכב הראשי אדם סקוט בפוסט אינסטגרם.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Adam Scott‎‏ (@‏‎mradamscott‎‏)‎‏

סקוט, המגלם בסדרה את מארק סקאוט, גבר אפרורי ועגמומי שעובד במשרד מסתורי שאף אחד לא באמת יודע מה עושים בו, ונאלץ - כמו רוב הקולגות שלו - "להתנתק" מדי יום מזכרונותיו בעולם הרגיל ולחיות למעשה חיים כפולים, שיתף את החוויה עם תצלום שלו "ממהר" לעבודה, בליווי הכיתוב "נהדר לחזור למשרד". במקביל, גם עמיתתו בריט לואר, שמגלמת בסדרה את העובדת הנמרצת (והכבר לא כל כך) חדשה הלי, שיתפה אף היא הצצה אניגמתית למדי אל מאחורי הקלעים.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎britt lower‎‏ (@‏‎brittle‎‏)‎‏

אבל מה באמת ידוע עד כה על העונה השנייה של "ניתוק"? לא יותר מדי, אבל בכל זאת אספנו את פיסות המידע שניתן להתבסס עליהן, בלי להיגרר ליותר מדי ספוילרים (אבל אם טרם צפיתם בעונה הראשונה, למה שלא תתחילו היום?)

הקשר חודש. "ניתוק", צילום: יח"צ

מתי העונה החדשה של "ניתוק" תושק?

לא בזמן הקרוב, זה בטוח, שכן הצילומים, כאמור, חודשו רק אתמול. הערכה אופטימית: לקראת סוף 2024, בטח לא לפני הקיץ. הערכה ריאלית: תחילת 2025. נכון, מדובר בשלוש שנים תמימות מאז שהעונה הראשונה שוחררה בתחילת 2022, אבל זה מה יש.  

אילו דמויות חדשות יצטרפו לעונה השנייה?

אף שעדיין לא ידוע את מי היא תגלם, השחקנית גוונדולין כריסטי (בריאן מ"משחקי הכס") תצטרף לעונה החדשה של "ניתוק" בתפקיד משמעותי. אליה יתווספו השחקים ג'ון נובל ("פרינג'", "אלמנטרי"), אלייה שאוקט ("משפחה בהפרעה"), בוב בלבן ("גוספורד פארק", שעליו גם זכה באוסקר כמפיק) ואחרים.

"ניתוק", צילום: יח"צ

מה יקרה בעונה החדשה?

אין ברירה אלא לגלוש לספוילרים, אבל אם נתבסס על הקליפהנגר של העונה הראשונה, קודם כל נבין מה קרה לג'מה, אשתו המנוחה של מארק - שהתגלתה בפרק האחרון כלא מנוחה בכלל - ואפילו כקולגה של מארק במשרד (שכמובן לא זכר אותה עד אותו פרק).

"ניתוק", צילום: יח"צ

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר