ינון מגל והאמירה השערורייתית על פסל בודהה: המגיש מגיב לסערה שחולל

השדרן עורר כעס רב כשאמר במהלך שידור תוכניתו בערוץ 14 כי העובדה שהוצב פסל בודהה במסיבת "נובה" שבה התרחש הטבח, ואנשים רקדו מולו, הפריעה לו • כעת הוא מתייחס לתגובות הקשות שקיבל בנושא, שמבקשות להגיש נגדו תלונה ומכנות אותו "איש מטורלל"

ינון מגל על פסל הבודהה. צילום מסך

במהלך תוכניתו "הפטריוטים" אתמול (שני) הביע מגיש החדשות ינון מגל תרעומת על הצבת פסל הבודהה במסיבת הטבע "נובה", שהתרחשה בסמוך לקיבוץ רעים בזמן מתקפת הפתע הרצחנית אשר ביצע ארגון הטרור חמאס ביישובי הדרום. דבריו השנויים במחלוקת עוררו תוך זמן קצר זעם רב וביקורת בקרב רבים ברשת והוא החליט להגיב על כך באמצעות ציוץ שפרסם ברשת החברתית X.

ינון מגל ב"הפטריוטים", צילום: צילום מסך מתוך עכשיו 14

"עבר מספיק זמן כדי שאני אוכל להגיד מה שיושב לי על הלב כבר הרבה זמן", אמר בשידור מגל בפתח דבריו שעוררו סערה. "לי, ואני אומר את זה בסוד, מאוד הפריע הפסל של הבודהה שם, שאנשים רקדו שם עם פסל של בודהה. סליחה שאני אומר את זה, אבל מאוד הפריע לי".

הדברים של מגל עוררו, כאמור, סערה גדולה. "איש מטורלל ומסוכן", כתבה כתבת חדשות 12 מיכל פעילן. "אני חושבת שאתם צריכים לקחת דקה ולהגיש תלונה לרשות השידור", הציעה לעוקביה.

ינון מגל, צילום: צילום מסך ערוץ 14

"פסל של בודהה מפריע לו, אבל שרשרת נאמנות לנתניהו בכיף", "אוקיי, אז רעידות אדמה בגלל הומואים וטבח אכזרי בגלל בודהה?", "אנשי השישה באוקטובר, דיונים של השישה באוקטובר, לב של השישה באוקטובר. איכס", תקפו גולשים אחרים ברשת החברתית X.

מגל החליט לא להתעלם מהריקושטים הרבים והתייחס לסערה שחולל בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו. "לא הבנתי מה פיד שמאל כל כך התרגש מכך שאמרתי שהפריע לי שאנשים בנובה רקדו עם פסל של בודהה. כן, אני יהודי, דוס, אמוני, רליגיוזי. ופסל של בודהה מסמל עבורי עבודה זרה וזה מפריע לי. פשוט. מותר לי?", שאל רטורית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר