מוכנים? כל מה שצריך לדעת על העונה האחרונה של "דברים מוזרים"

לאחרונה הכריזה נטפליקס על תחילת צילומי העונה החמישית והאחרונה של סדרת הלהיט שלה • כדי להרגיע במעט את ההמתנה המייגעת, ליקטנו, קיבצנו ואספנו את המידע והפרטים שפורסמו עליה עד כה • לפניכם כל מה שידוע לנו

הכל על עונה 5 של "דברים מוזרים". צילום: נטפליקס

אז מתי העונה החמישית והאחרונה של "דברים מוזרים" תגיע לנטפליקס? תאריך מדויק עדיין אין, אך ההערכות מדברות על תחילת 2025. כן, קיים סיכוי קלוש שהיא תושק כבר בסוף השנה הנוכחית, אבל לא מומלץ לפתח ציפיות.

נואה שנאפ מ"דברים מוזרים" רוקד לצלילי נועה קירל (ארכיון)

אילו דמויות יחזרו לעונה החדשה? כמעט כולן, האמת, ובטח שכל הראשיות. לרגל תחילת הצילומים, שחררה נטפליקס השבוע תמונת קאסט ראשונה, חגיגית וצפופה במיוחד של כל השחקנים שישובו להציל את העיירה הוקינס – וסביר להניח שגם את העולם כולו – בפרקים האחרונים. צפו לקאמבקים של מייק (פין וולפהרד), אילבן (מילי בובי בראון), דסטין (גייטן מטרצו), לוקאס (קיילב מק'לאפלין), מקס (סיידי סינק), ויל (נואה שנאפ), ג'ויס (וינונה ריידר), שריף ג'ים הופר (דייוויד הארבור), ננסי (נטליה דייר), ג'ונתן (צ'ארלי היטון), אריקה - אחותו של לוקאס (פריה פרגוסון), רובין (מיה הוק), סטיב (ג'ו קירי), מורי (יקיר "ארץ נהדרת" ברט גלמן), קארן – אמא של מייק (קרלה בונו), ויקי – הקראש של רובין (אמיבת' מק'נלטי), וגם וקנה (ג'יימי קמפבל באוור) עדיין חזק בעניינים. זה אמנם היה צפוי, שכן כל הדמויות האלה שרדו את העונה הקודמת, אבל תודו שמחמם את הלב לראות את כולן ביחד.

תמונת צוות השחקנים של העונה החמישית של "דברים מוזרים" כפי ששוחררה על ידי נטפליקס, צילום: נטפליקס

ומה לגבי דמויות חדשות? יוצרי הסדרה, האחים מאט ורוס דאפר (שגם מופיעים בתמונה), שומרים את הקלפים שלהם קרוב לחזה ולא סיפקו מידע ממשי על דמויות חדשות, אבל שימו לב לזה: השחקנית לינדה המילטון, הלוא היא שרה קונור מ"שליחות קטלנית", תשתתף בעונה החמישית של הסדרה. לא ידוע את מי היא תגלם, אבל אין ספק שמדובר בעוד מחווה של הדאפרים לתרבות האייטיז (ואולי הפעם גם הניינטיז?) שהסדרה מצדיעה לה.

"דברים מוזרים", צילום: נטפליקס

משהו על העלילה? אם לא יהיו הפתעות מטורפות, ברור לכולם שהעונה האחרונה תתמקד בקרב האחרון בהחלט של הגיבורים שלנו נגד וקנה והעולם ההפוך שלו. מי ישרוד את הקרב הזה? סביר להניח שלא כולם, אז כדאי שתצטיידו מראש עם כמה ממחטות. עם זאת, היוצרים מבטיחים שבניגוד לעונה הרביעית, שבה החבר'ה התפצלו והתפזרו בכל מיני ערים ומדינות (הופר מוסר ד"ש מרוסיה), הפעם כולם יתנקזו בהוקינס - בדיוק כמו בעונה הראשונה. סוג של סגירת מעגל אם תרצו. כמו כן, הדאפרים הואילו בטובם לחשוף את שם הפרק הראשון של העונה החמישית - "The Crawl" ("הזחילה"). תתחילו לדמיין.

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר