"תסלחו לי": מגיש CNN הקריא את דברי אמה של נועה ארגמני - ונחנק מבכי

ליאורה ארגמני, אמה של נועה החטופה בעזה, שלחה מכתב לנשיא ביידן והתחננה שיעזור לה להחזיר את בתה שנחטפה על ידי חמאס מהמסיבה ברעים • המגיש התקשה לעצור את הדמעות ולהמשיך בשידור

מגיש CNN פורץ בבכי באמצע השידור

נועה ארגמני נחטפה לעזה מהמסיבה ברעים ב-7 באוקטובר אמה, ליאורה ארגמני שחולה במחלת סרטן סופנית, שלחה ביום ראשון האחרון מכתב לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן והתחננה שיעזור לה לשחרר את בתה משבי חמאס.

היום (רביעי) מגיש CNN ג'ון ואוז קרא את המכתב בשידור. "אני חולת סרטן סופנית, סרטן המוח, בשלב 4. כל מה שעובר בראשי לפני שאני נפרדת ממשפחתי לתמיד, היא המשאלה לחבק את בתי, הילדה היחידה שלי, בפעם האחרונה". בתום שורה זו פרץ המגיש בבכי והתקשה להמשיך את השידור. "סליחה", הוא אמר בעודו מנסה לעצור את הדמעות.

"אני רוצה לזכות לראות את נועה שלי בבית", ליאורה ארגמני, צילום: רויטרס

"עכשיו חג המולד ואני רוצה לבקש ממך מתנה אדוני הנשיא, לראות את בתי לפני שאעזוב את העולם הזה", כתבה ליאור במכתב המרגש. "הבת שלי היא אישה צעירה ושמחה, היא אוהבת לרקוד, להאזין למוזיקה, לבלות עם חברים ומשפחה. מגיע לה לחזור למקום אליו היא שייכת. מגיע לנועה לראות את אמה בחיים בפעם האחרונה".

נועה ארגמני, צילום: ללא

בהמשך השידור שודר סרטון החטיפה של נועה ארגמני. בסרטון, שהפך לאחד מסמלי המלחמה, אפשר לראות את נועה בעודה מוקפת במחבלים וזועקת לבן זוגה, אבינתן אור, שגם הוא נחטף לעזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר